جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 49072
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
دکتر احمدی:

مشاوره چهره به چهره اقدام ارزشمند و ملموس بخش حوزوی نمایشگاه قرآن است

قم نيوز : قم نيوز: مدیرکل هماهنگی امور استانها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بخش حوزوی طی سالهای اخیر با حضور خود توانسته مخاطبین بیشماری را جذب کند؛ به طوریکه مشاوره چهره به چهره یکی از اقدامات ارزشمند و پر مخاطب هر ساله بخش حوزوی نمایشگاه قرآن کریم می باشد.
مشاوره چهره به چهره اقدام ارزشمند و ملموس بخش حوزوی نمایشگاه قرآن است
مشاوره چهره به چهره اقدام ارزشمند و ملموس بخش حوزوی نمایشگاه قرآن است
به گزارش قم نيوز، دکتر محمد مهدی احمدی پس از بازدید از بخش حوزوی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، اظهار داشت: یکی از رسالت های حوزه های علمیه تبلیغ و ترویج معارف اهل بیت(ع) و پاسخگویی مطالبات دینی و اعتقادی جامعه است که بحمدالله در این عرصه گام های ارزشمندی برداشته است.

رایزن سابق فرهنگی کشورمان در قطر افزود: حضور پرشور و تخصصی بخش حوزوی طی سال های اخیر و اجرای برنامه های متنوع و سطح بندی ارائه برنامه های خود برای سنین مختلف، نشان از یک رسالت دیرینه تبلیغی و ترویجی دارد.

مدیر کل سابق امور مجلس سازمان اوقاف و امورخیریه ابراز داشت: ایجاد فضای مناسب ویژه مشاوره برای آقایان و بانوان اقدام شایسته دیگری است که ذر این بخش با به کارگیری اساتید این رشته توانسته اند مخاطبین بسیاری را جذب کنند و امید است این رویه در طول سال و با بهره گیری از فضاهای عمومی کشور بیش از پیش رونق یابد.

مدیرکل هماهنگی امور استانها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بخش حوزوی طی سال های اخیر با حضور خود توانسته مخاطبین بیشماری را جذب کند؛ به طوریکه مشاوره چهره به چهره یکی از اقدامات ارزشمند و پر مخاطب هر ساله بخش حوزوی نمایشگاه قرآن کریم می باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb5gba.rhb9zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما