سه شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : 4909
شهردار قم بیان کرد:

شهر قم نيازمند مديريت واحد شهری جامع و يكپارچه

قم نيوز : قم نیوز: محمد دلبری تصريح كرد: امروز شهر قم نيازمند مديريت واحد شهری جامع و يكپارچه می باشد تا نواقص و مشكلات متعدد شهری را در كوتاه ترين زمان مرتفع نمايد.
شهر قم نيازمند مديريت واحد شهری جامع و يكپارچه
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری به همراه شهردار منطقه هشت و جمعی از مدیران شهرداری قم، ‌در بازدید از موسسه عمران نور گستر قم که با حضور حجت الاسلام سیدحسن ربانی ‌رییس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور و هیئت مدیره این موسسه برگزار شد با بیان اینکه زیرساخت‌های منطقه پردیسان قم باید گسترش یابد، گفت: این منطقه یکی از مناطقی است که در مدت زمان کوتاه، ‌جمعیت زیادی را توانست جلب کرده و گستردگی جمعیت در این منطقه بسیار فراوان است بنابر این خدمات شهری در این مکان باید با سرعت بیشتری عملیاتی شود.

وی تصریح کرد: امروز شهر قم نیازمند مدیریت واحد شهری جامع و یکپارچه است تا نواقص و مشکلات متعدد شهری را در کوتاه‌ترین زمان برطرف کند.

شهردار قم با تاکید بر اینکه مشکلات و کمبودهای بسیاری در فضای شهری منطقه پردیسان وجود دارد، گفت: اگر امروز برای برطرف کردن مشکلات این منطقه اقدام نکنیم، در آینده ممکن است مشکلات متعدد دیگری ایجاد شود که زندگی ساکنان منطقه را مختل کند.

دلبری خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز شهری، ‌احداث بازارهای روز، ‌احداث پایانه مسافربری و ایستگاه آتش نشانی از جمله اقداماتی است که توسط شهرداری قم در حال پیگیری و اجراست.

شهردار قم با بیان اینکه ساخت و سازهای این منطقه با توجه به افزایش جمعیت، باید با اصول شهرسازی همراه باشد، گفت: اصول شهرسازی و اجرای ضوابط و مقررات باید توسط پیمانکاران و متولیان امور شهرسازی رعایت شود و در صورت کوتاهی، ‌مشکلات عدیده‌ای را برای شهروندان به وجود خواهد آورد.

وی اظهار داشت: ایجاد شهرداری پردیسان به منظور فعالیت بهتر و خدمت‌رسانی بیشتر به مردم این منطقه لازم و ضروری بود و در منطقه‌ای که برای آن جمعیت ۳۰۰ هزار نفری پیش‌بینی شده است، می‌توان با شهر‌سازی مدرن و شهرداری مکانیزه و الکترونیک، یک شهرداری نمونه و مدرن را ایجاد کرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.z0o2yt0nna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما