يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۲۱
کد مطلب : 49119
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خبر داد

ساخت و نصب المان‌های 14 و 15 خرداد در مناطق هشت‌گانه قم

قم نيوز : قم نيوز: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از ساخت و نصب المان‌های 14 و 15 خرداد در مناطق هشت‌گانه شهر خبر داد.
ساخت و نصب المان‌های 14 و 15 خرداد در مناطق هشت‌گانه قم
ساخت و نصب المان‌های 14 و 15 خرداد در مناطق هشت‌گانه قم
به گزارش قم نيوز، وحید وزیری راد با اشاره به فضاسازی صورت گرفته به مناسبت ایام 14 و 15 خرداد اظهار کرد: همزمان با سالروز ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) المان‌های مناسبتی تهیه شده و همچنین فضاسازی لازم در سطح شهر صورت گرفته است.

وی به ایام 15 خرداد و قیام خونین مردم قم اشاره کرد و افزود: همچنین برای یادآوری و فضاسازی این ایام نیز المان‌هایی آماده و تولید شده که در سطح شهر نصب شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از ساخت و نصب المان‌های 14 و 15 خرداد در قم به مناسبت عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد خبر داد و افزود: در حال حاضر المان‌های مناسبتی این ایام در سطح شهر نصب و اکران شد.

وی گفت: در راستای بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، نمایی خاطره‌انگیز از ارادت عاشقان به معمار کبیر انقلاب و مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) به صورت المان تهیه و در تمامی سطح مناطق هشت گانه شهرداری قم نصب شده است.

وزیری راد بیان کرد: این نمادها در شهری که یادآور تلاش‌ها و قیام مردم برای شکل‌گیری انقلاب اسلامی است نصب شده و به گونه‌ای طراحی شده که تداعی کننده همان ایام خاطره انگیز باشد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdnf0o.yt0nf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما