يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : 49147
منبع : خبرگزاری فارس
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

کسی نمی‌تواند مواضع صریح امام خمینی(ره) را تحریف و مصادره کند

قم نيوز : قم نيوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: شخصیت، نظرات، مکتب، وصیت‌نامه و بیانات و مواضع صریح امام خمینی(ره) آنقدر شفاف است که کسی نمی‌تواند شخصیت امام خمینی(ره) را تحریف و مصادره کند.
کسی نمی‌تواند مواضع صریح امام خمینی(ره) را تحریف و مصادره کند
کسی نمی‌تواند مواضع صریح امام خمینی(ره) را تحریف و مصادره کند
به گزارش قم نيوز، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور اظهار کرد: سالگرد رحلت امام خمینی(ره) را تسلیت عرض می‌کنم و همچنین آغاز زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امام خامنه‌ای که خلأ امام خمینی(ره) را برای جهان اسلام پر کرده است را گرامی می‌دارم.

وی افزود: امام خمینی(ره) دارای شخصیتی جامع با ابعاد مختلف بود، مقام معظم رهبری طی دو سال پی در پی در جوار ملکوتی امام خمینی(ره) خط و شاخص‌های چهاردگانه ‌ایشان را تبیین کردند؛ شخصیت، نظرات، مکتب، شاخص‌های خط امام، وصیت‌نامه و بیانات و مواضع صریح امام خمینی(ره) آنقدر شفاف و روشن است که کسی نمی‌تواند شخصیت امام خمینی(ره) را تحریف و مصادره به مطلوب کند.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با وجود این همه شفافیت در شخصیت و مواضع امام خمینی(ره) باز هم برخی جریان‌های سیاسی و برخی از اشخاص این احتمال را می‌دهند که ممکن است نسل جدید درباره فرمایشات و شخصیت امام خمینی(ره) تحقیقات دقیقی انجام نداده باشند و بر این اساس سعی در تحریف شخصیت امام(ره) دارند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امام خمینی(ره) در وصیت‌نامه خود نیز وجود چنین افراد حیله‌گر که سعی در تحریف شخصیت ایشان و بهره‌برداری از این تحریف را دارند خبر داده اند و مردم باید نسبت به اقدامات ایشان هوشیاری لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام ذوالنور اضافه کرد: کسانی که زلال رهنمود‌های حضرت امام خمینی(ره) و مبانی و اصول اندیشه و مواضع امام(ره) را به یاد دارند باید به موقع ورود کنند و نگذارند که کاسبکاران، شیادان و افراد حیله‌گر در تحریف شخصیت امام خمینی(ره) کاری پیش ببرند.

وی با اشاره به ادعای برخی افراد که شعار «مرگ بر آمریکا» را خلاف آرمان‌های امام خمینی(ره) می‌دانند گفت: اگر به بیانات صریح امام خمینی(ره) رجوع کنید در می‌یابید که امام خمینی(ره) در بیانات و مواضع خود بارها بر «شعار مرگ بر آمریکا» تأکید کرده‌اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امام خمینی(ره) سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» را از ویژگی‌های ملت انقلابی دانسته اند چرا که مردم ایران در طول تاریخ از ظلم‌‌ها و جنایات آمریکایی‌ها بسیار آسیب دیده‌اند، امروز هم دشمن شماره یک ایران آمریکا است.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcefz8e.jh8oei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما