يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : 49148
منبع : خبرگزاری فارس
با انجام 4 بازی در سالن شهید حیدریان قم صورت گرفت

27 گل در افتتاحیه فوتسال یادواره شهدای مدافع حرم قم

قم نيوز : قم نيوز: چهار دیدار روز افتتاحیه رقابت‌های فوتسال جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم قم با عبور 27 توپ از خط دروازه‌های تیم‌ها به پایان رسید.
27 گل در افتتاحیه فوتسال یادواره شهدای مدافع حرم قم
27 گل در افتتاحیه فوتسال یادواره شهدای مدافع حرم قم
به گزارش قم نيوز، با استارت رقابت‌های فوتسال جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم در بزرگترین سالن ورزشی شهر قم بار دیگر تب و التهاب این رشته جذاب ورزشی و مورد علاقه قمی‌ها بالا رفت و فوتسالیست‌های آینده‌دار قم در ترکیب تیم‌های مختلف رقابت جذاب خود را برای قهرمانی آغاز کردند.

این در حالی است که قمی‌ها در آستانه حضور دو نماینده شهر خود در مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بی‌صبرانه منتظر شروع فصل جدید این بازی‌ها هستند و با شوق حمایت از این دو تیم در مقابل رقبای لیگ برتری، سالن شهید حیدریان قم را به مکانی برای جذاب‌ برگزار شدن بازی‌های جام رمضان تبدیل کرده‌اند.

امسال 20 تیم در مسابقات فوتسال جام رمضان باشگاه‌های استان قم حضور دارند و دیدارهای مقدماتی را در جامی که به یاد شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود، در چهار گروه پنج تیمی به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند تا در پایان از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله بعد را به دست بیاورد.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هیأت‌ فوتبال استان قم، در نخستین روز از دیدارهای جام رمضان فوتسال یادواره شهدای مدافع حرم قم چهار بازی از گروه‌های اول و دوم مقدماتی به انجام رسید و در مجموع 27 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد ولی تنها سه مسابقه تیم پیروز داشت.

در گروه نخست مقدماتی دیدار افتتاحیه دومین دوره فوتسال جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم قم بین تیم‌های دنیای ورزش و صدراسیستم به انجام رسید، مسابقه‌ای که در آن 6 گل به ثمر رسید ولی سهم هر تیم سه گل بود و در نهایت با تساوی سه بر سه امتیازها تقسیم شد.

در همین گروه تیم‌های ماهان تندیس و مجمع جهانی دلسوختگان اهل بیت نیز با یکدیگر دیدار کردند که مصاف آنها پنج گل در برداشت ولی سهم فوتسالیست‌های ماهان‌تندیس دو گل بود تا این تیم که آرام آرام آماده حضور در مسابقات فصل جدید لیگ امیدهای کشور می‌شود کار خود را با شکست آغاز کند.

از گروه دوم مقدماتی نیز دو بازی به انجام رسید و در نخستین مسابقه، تیم آیندگان آرش با نتیجه جالب توجه هفت بر صفر مقابل امیران اسپورت به برتری رسید و در دومین دیدار این گروه که جذاب‌ترین و پرگل‌ترین بازی نیز لقب گرفت، فوتسالیست‌های تیم شهدای نیروگاه پنج بر چهار تیم تصفیه آب معصومی را مغلوب کردند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfcydj.w6d1jagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما