يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : 49157
منبع : خبرگزاری فارس

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نيوز: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ظهر امروز با حضور اقشار مختلف مردم در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در قم برگزار شد
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در قم برگزار شد
به گزارش قم نيوز، مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ظهر امروز با حضور جمعی از زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س)، روحانیون، طلاب، دانشگاهیان، مسؤولان و اقشار مختلف مردم در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم یکی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه طی سخنانی دشمن‌شناسی، تواضع و فروتنی را از دیگر ویژگی‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: عملیات بیت‌المقدس را فارغ‌التحصیلان خارجی مدیریت نکردند، یاران در گهواره امام خمینی(ره) کشور را در شرایط بحران اداره کردند، اینکه رهبر انقلاب اسلامی به سرمایه‌های داخلی تاکید دارند نشان از کاربردی بودن این سرمایه‌هاست.

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی از علم و شهادت به عنوان عوامل پیروزی انقلاب اسلامی نام برد و گفت: در سفر ترامپ به عربستان سفره‌های رنگینی را پهن کرده و هدایای بسیاری را به او دادند اما تجمل‌گرایی برای مردم دنیای کنونی دیگر هیچ جاذبه‌ای ندارد بلکه ساده‌زیستی است که نظر دنیا را به خود جلب می‌کند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سید مهدی صادقی استاندار قم و جمعی دیگر از مدیران استانی در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfeydj.w6d1tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما