يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب : 49165
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

افتتاح پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت در استان قم

قم نيوز : قم نيوز: نمایشگاه قرآن و عترت قم به صورت همزمان در مسجد مقدس جمکران و مجتمع ناشران قم با حضور جمعی از مسئولان استان گشایش یافت.
افتتاح پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت در استان قم
افتتاح پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت در استان قم
به گزارش قم نيوز، شنبه شب پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم با حضور مسئولان استانی و ملی و با حضور اقشار مختلف مرد در قم در دو محل در این شهر مقدس برگزار شد.

بر اساس این گزارش: مراسم افتتاحیه اول در مجتمع ناشران استان قم برگزار شد با حضور احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و جمعی از مسئولان همراه بود.

پس از برگزاری این مراسم سپس حاضران در این نشست برای افتتاح یک نمایشگاه دیگر فرهنگی و قرآنی که در واقع دومین مکان برگزاری این مراسم است در جمکران حضور یافتند.

دومین مکان پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران قم بود که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم  و سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و جمعی از مسئولان آخرین محصولات قرآنی استان را به نمایش گذاشت و رسما افتتاح شد.

گفتنی است: پنجمین دوره نمایشگاه قرآن وعترت قم که با حضور فعالان قرآنی و موسسات هنری و قرآنی استان قم افتتاح شده است تا 22 خرداد ماه جاری از ساعت 21:30 تا 2 بامداد پذیرای علاقه‎مندان است.

در هر کدام از این دو نمایشگاه 40 غرفه با ارائه آخرین دستاوردهای موسسات قرآنی را عرضه می‎کنند؛ همچنین برنامه‎های تخصصی و نشست های علمی و اجرای نمایش خیابانی شب شعر شاعران و... در این دو نمایشگاه برگزار می‎شود.

انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcenz8e.jh8opi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما