دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۱۴
کد مطلب : 49175
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
آیت الله مسعودی خمینی:

لازمه تبعیت از خط امام(ره)، برخورداری از روحیه اخلاص در کارهاست

قم نيوز : قم نيوز: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: برخورداری از روحیه اخلاص در همه کارها، از جمله مهم ترین لوازم تبعیت از خط نورانی امام خمینی(ره) است.
لازمه تبعیت از خط امام(ره)، برخورداری از روحیه اخلاص در کارهاست
لازمه تبعیت از خط امام(ره)، برخورداری از روحیه اخلاص در کارهاست
به گزارش قم نيوز، آیت الله مسعودی خمینی ضمن تسلیت فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از ویژگی های کلیدی که امام خمینی (ره) را به این جایگاه و توفیق الهی رساند، اخلاص ایشان بود و این که همه کارها را در مسیر رضای خدا و اهل بیت(ع)انجام می داد.

وی افزود: بی شک ما هم که می خواهیم در خط و مسیر امام راحل گام برداریم باید در درجه اول این روحیه کار مخلصانه و هدف الهی را در وجود خود تقویت کنیم به خصوص مسئولان و کارگزاران نظام که امروز رسالت بسیار مهمی در امر خدمت رسانی به مردم بر دوش آن ها قرار دارد.

تولیت سابق آستان مقدس حضرت معصومه(س) همچنین در ادامه با بیان این که امام خمینی (ره) بعد از توکل بر خدا همواره به قدرت مردم باور داشت، گفت: ایشان به طور جدی بر این مساله اعتقاد داشت که در سایه وحدت کلمه مردم و حضور پررنگ و توام با بصیرت آن ها در صحنه بر همه مشکلات و چالش ها می توان فائق آمد و دشمنان علی الخصوص آمریکای جنایتکار را شکست داد.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) همواره در بیانات خویش از ضرورت وحدت و انسجام ملی حول محور اسلام سخن به میان می آوردند ، البته نمی گفتند که همه سلایق و آرا در جامعه باید یکسان باشد بلکه وقتی تضارب آرا به سمت نزاع و درگیری پیش می‌رفت خود وارد صحنه شده و ادامه آن را برای جامعه جایز و به مصلحت نمی‌دانستند.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcftydj.w6d1eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما