سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : 49222
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم:

خدمات و گردشگری محورهای توسعه استان قم است

قم نيوز : قم نيوز: استاندار قم گفت: محوریت توسعه استان قم با دو بخش خدمات و گردشگری است و به دنبال گسترش این بخش‌ها هستیم.
خدمات و گردشگری محورهای توسعه استان قم است
خدمات و گردشگری محورهای توسعه استان قم است
به گزارش قم نيوز، سید مهدی صادقی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم که در تالار امام جواد(ع) در ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به شرکت گسترده مردم در انتخابات 29 اردیبهشت اظهار کرد: به لطف خداوند و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، مشارکت 78 درصدی مردم استان قم را در انتخابات شاهد بودیم و آمار مشارکت مردم استان در این دوره انتخابات نسبت به دوره گذشته افزایش یافت.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت مشارکت مردمی برای توسعه کشور استفاده کنیم گفت: شعار امسال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است و به دنبال اجرای مدل بومی اقتصادی در استان قم هستیم.

استاندار قم افزود: محوریت توسعه استان قم با دو بخش خدمات و گردشگری است و به دنبال گسترش این بخش‌ها هستیم، همچنین توجه به اقتصاد خرد موجب کاهش مشکلات معیشتی مردم می‌شود و این مساله در دستور کار ما است.

صادقی با اشاره به ضرورت توانمندسازی اقشار محروم در استان قم اظهار کرد: با همکاری کمیته امداد به دنبال این هستیم که قشرهای محروم را در استان توانمند کنیم و به دنبال ادامه اجرای مدل بومی اقتصادی در استان قم هستیم، مدلی که براساس واقعیت‌ها است.

وی ادامه داد: توجه به تیمچه فرش قم و موزه این شهر اهمیت زیادی دارد و سازمان میراث فرهنگی باید برای اجرای این پروژه‌ها به استان قم کمک کند.

استاندار قم در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم که در سال جدید شاهد تحولی در بحث اقتصاد مقاومتی در استان قم باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcirra5.t1a3r2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما