سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 49223
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم خبر داد

آغاز اردوی تیم‌های دختران پسران قم برای مسابقات کشوری تکواندو

قم نيوز : قم : رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم از آغاز تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌های دختران و پسران تکواندوکار قم برای اعزام به مسابقات کشوری خبر داد.
آغاز اردوی تیم‌های دختران پسران قم برای مسابقات کشوری تکواندو
آغاز اردوی تیم‌های دختران پسران قم برای مسابقات کشوری تکواندو
به گزارش قم نيوز، محمد جمشیدی امروز، اظهار کرد: ‏‎اردوی تیم‌ منتخب هیأت‌ تکواندو استان قم در بخش پسران رده سنی نوجوانان زیر نظر مربیان این تیم به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده برگزار می‌شود تا این تیم آمادگی لازم برای حضور در مسابقات کشوری را به دست بیاورد.

وی در ادامه به قضاوت دو تن از داوران شاخص تکواندو قم در مسابقات هان‌مادانگ قهرمانی کشور اشاره و بیان کرد: این دوره از مسابقات به عنوان انتخابی تیم هان‌مادانگ مردان ایران در دوازدهمین روز خرداد ماه با با قضاوت هفت داور به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم افزود: شرکت کنندگان در مسابقات انتخابی تیم هان‌مادانگ به منظور کسب سهمیه تیم اعزامی ایران به مسابقات جهانی 2017 کره‌جنوبی در 6 بخش نوپی چاگی، تیو یوپ چاگی، شکستن در چند جهت، پومسه ابداعی، پومسه استاندارد و تیم نمایش به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه محبوب نصیروند و محمدحسین ربانی دو داور تکواندو قم در این رقابت‌ها قضاوت کردند، اضافه کرد: با اعلام کمیته داوران بهرام صادقی، حمیدرضا خدایی، محمد هداوندحیدری، داود مرآلی و پیمان ثابت در کنار دو نماینده داوری قم، قضاوت این رقابت‌ها را بر عهده داشتند و مهدی کاشانیان سرناظر داوران بود.

جمشیدی در ادامه به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در باشگاه‌های تکواندو قم ویژه ماه مبارک رمضان اشاره و بیان کرد: یکی از این برنامه‌ها همراه با مراسم ویژه افطار به میزبانی باشگاه سعید و با حضور 160 تکواندوکار در هفتمین روز ماه این ماه مبارک توسط سعید جشن‌لو از مربیان فعال و جوان تکواندو قم به عنوان یک اقدام فرهنگی مذهبی برگزار شد.

وی در پایان به تشکیل اردوی تیم کیوروگی بانوان قم اشاره و اظهار کرد: تمرینات آماده‌سازی تیم کیوروگی بخش بانوان هیأت‌ تکواندو قم به منظور آماده‌سازی برای حضور موفق در مسابقات کشوری این رشته در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان و به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده همه روزه در جریان است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjt8ex.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما