چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 49259
منبع : خبرگزاری فارس

امتياز تيم فوتسال آتليه‌طهران فروخته شد / مسعودي: مسوولان قم فقط شعار دادند

قم نيوز : قم نیوز: امتياز تيم فوتسال ليگ برتري آتليه‌طهران به دليل عدم حمايت مسوولان استان قم و مشكلات اين تيم در تامين منابع مالي به فروش رسيد.
امتياز تيم فوتسال آتليه‌طهران فروخته شد / مسعودي: مسوولان قم فقط شعار دادند
به گزارش قم نیوز، تیم فوتسال آتلیه‌طهران که در فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور دومین فصل حضور در این رقابت‌ها را تجربه کرد و بعد از تجربه تلخ سال 1394 توانست در این دوره مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کند.

نماینده فوتسال قم با ترکیبی از مربیان و بازیکنان بومی وارد رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال شد و بعد از عبور موفق از مرحله مقدماتی، در مرحله نهایی نیز با کسب رتبه دوم و عنوان نایب‌قهرمانی به لیگ برتر صعود کرد تا برای نخستین بار در تاریخ این رشته، قم در لیگ برتر دارای دو نماینده شود.

از نخستین روز بعد از پایان رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال و صعود تیم آتلیه‌طهران قم به لیگ برتر، در قم به جای اینکه صحبت از شیرینی صعود به لیگ برتر باشد، حرف از مشکلات مالی این تیم و موانع و مشکلات موجود بر سر راه آتلیه‌طهران برای حضور در لیگ برتر فوتسال است.

 

* باقری: امتیاز آتلیه‌طهران قم را سن‌ایچ ساوه می‌خرد

در روزهای اخیر موضوعات مختلفی در خصوص تیم آتلیه‌طهران مطرح است و مهمترین بحث بر سر فروش امتیاز این تیم به خارج از استان قم است زیرا پیگیری‌های مسوولان این باشگاه تا کنون با عدم استقبال مسوولان قم و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی همراه بوده و این تیم نتوانسته در فاصله کمتر از سه هفته به شروع فصل جدید لیگ برتر باشگاه‌های کشور مشکلات مالی رفع و منابع جدید بودجه را تامین کند.

جدیدترین خبر از تیم آتلیه‌طهران قم، خبر فروش امتیاز این تیم لیگ برتری به تیم سن‌ایچ ساوه است، تیمی که در هفته پایانی فصل 95-  1394 مانع صعود نماینده قم به لیگ برتر شد و در مرحله پایانی فصل 96 – 1395 نیز یکی از سه حریف آتلیه‌طهران بود و نماینده قم بالاتر از این تیم به لیگ برتر راه یافت.

رضا باقری مالک باشگاه سن‌ایچ ساوه نخستین خبر از خرید امتیاز تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم توسط این باشگاه را مطرح و تاکید کرد: با باشگاه آتلیه‌طهران بر سر خرید امتیاز این تیم در لیگ برتر مذاکره کرده و توافقاتی نیز صورت گرفته است و به زودی نهایی می‌شود.

 

* قلی‌زاده: برای جذب اسپانسر به در بسته می خوریم

مدیرعامل باشگاه آتلیه‌طهران قم نیز راجع به این موضوع، اظهار کرد: در حال حاضر تنها خواهان و مشتری ما باشگاه سن‌ایچ ساوه است و بر اساس مذاکرات انجام شده، تیم لیگ برتری آتلیه‌طهران را با تیم دسته اولی سن‌ایچ تعویض خواهیم کرد و یک مابه‌التفاوت دریافت می‌کنیم.

رسول قلی‌‍اده خاطرنشان کرد: شخصی به ‌عنوان اسپانسر مالی به سراغ باشگاه ما آمد اما پس از چند روز دیگر جواب تلفن من را هم نداد و در پاسخ به ما گفت، برخی گفته‌اند بلایی که بر سر تیم‌های ماهان‌تندیس و یاسین‌پیشرو در فوتسال آورده‌اند برای ما نیز تکرار می‌شود.

وی تصریح کرد: مشخص نیست در سالیان گذشته چه بر سر اسپانسرهای فوتسال قم آمده است که هیچ‌کس حاضر به همکاری با این رشته نیست، به نظر من گروهی هستند که هر کجا برای اسپانسر می‌رویم پس از ما آنها را ناامید و پشیمان می‌کنند و این برای فوتسال قم خوب نیست، مسوولان قم هم که اصلا حمایتی نکردند.

 

* قاسمی: واقعا باید برای آینده فوتسال قم نگران بود

بازیکن با سابقه فوتسال قم راجع به مشکلات کنونی فوتسال قم و عدم استقبال حامیان مالی از سرمایه‌گذاری در این رشته، اظهار کرد: این رشته بازیکنان بسیار خوب و مربیان کار بلدی دارد اما اگر آقایان دست از منفعت طلبی بر ندارند واقعا باید برای آینده فوتسال قم نگران بود.

سعید قاسمی تصریح کرد: تا اسپانسری می‌خواهد وارد کار شود خود را به نحوی پیش می‌اندازند، تقاضا می‌کنم آقایان یکی دو سال به خودشان مرخصی دهند و بگذارند فوتسال نفس بکشد و تکانی بخورد، این افراد دنبال منافع شخصی هستند و اصلا کاری به فوتسال و جوان‌های این شهر ندارند و می‌خواهند به هر قیمتی همه کاره باشند.

 

* آتلیه‌طهران قم با هزار مشکل به لیگ برتر رسید

سرپرست تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم تصریح کرد: با هزار مشکل به لیگ برتر فوتسال رسیدیم اما دست مسوولان قم درد نکند که حمایت نکردند و خستگی را به تن‌مان گذاشتند.

علی مسعودی با اشاره به نایب‌قهرمانی این تیم در لیگ دسته اول، اضافه کرد: وقتی تیم فوتسال آتلیه‌طهران با پشت‌سر گذاشتن هزار مشکل و موانع بزرگ به لیگ برتر فوتسال ایران راه یافت، احساس کردم که همه چیز به نتیجه می‌رسد و همه برای حمایت این تیم پا پیش می‌گذارند.

وی ادامه داد: به اتفاق مهندس قلی‌زاده  مدیرعامل باشگاه آتلیه‌طهران با صد نفر ملاقات کردیم و به هر کسی التماس کردیم ولی دریغ از یک نفر که اصلا بویی از ورزش برده باشد، البته بعضی افراد که مایل به همکاری بودند توسط افرادی متاسفانه پا پس کشیدند.

 

* مسعودی:مسوولان قم فقط شعار دادند

سرپرست تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم تصریح کرد: امیدوارم این افراد بخاطر خیانت‌هایی که به جوانان قم کرده‌اند خدا جواب کارهای‌شان را بدهد، فقط می‌خواهم این را بگویم که از همه تشکر می‌کنم که این قدر به فکر ما نبودند، آنها خستگی را به تن ما باقی گذاشتند و زحمت این همه جوان را به باد دادند.

وی تصریح کرد: دست تمام مسوولان قم درد نکند که ما را حمایت نکردند و کارشان فقط نشستن و نگاه کردن بود و فقط شعار دادند، به شخصه تمام وقت و زندگی چند سال اخیرم را برای فوتسال گذاشتم اما کم کم به این نتیجه رسیدم که اشتباه کردم چون هیچ‌ کس به فکر این جوان‌ها نیست.

مسعودی بیان کرد: مگر ما چقدر توان و انرژی داریم؟ شخصا دیگر انگیزه‌ای برای کار در فوتسال ندارم، فوتسال را به کسانی می‌سپارم که فقط  حرف می‌زنند و می‌خواهند از کنار این فوتسال چیزی عایدشان شود و منافع کسب کنند، خدا همه ما را به راه راست هدایت کند.

وی که تیمش با کسب مقام نایب‌قهرمانی فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال به لیگ برتر راه یافته است، در پایان اظهار کرد: اگر برخی قابل هدایت نیستند خدا آنها را ریشه کن کند تا فوتسال دوباره زنده شود و نفس بکشد، اهالی فوتسال قم بدانند ما کوتاهی نکردیم و هرکاری لازم بود انجام دادیم ولی کاری از پیش نبردیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdci3ra5.t1a3w2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما