چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 49283
منبع : خبرگزاری فارس
روایت امیرآبادی از حادثه امروز مجلس:

عزم نظام در مبارزه با تروریسم راسخ‌تر می‌شود

برخی ادای مبارزه با تروریسم را در منطقه در می‌آورند
قم نيوز : قم نيوز: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی ادای مبارزه با تروریسم را در منطقه در می‌آورند گفت: نسل جدید مشاهده می‌کنند که در دهه 60 چگونه ملت ایران با تروریسم و منافقان مبارزه کردند؛ البته چنین اقداماتی عزم ما در مبارزه با تروریسم را راسخ‌تر خواهد کرد.
عزم نظام در مبارزه با تروریسم راسخ‌تر می‌شود/ برخی ادای مبارزه با تروریسم را در منطقه در می‌آورند
عزم نظام در مبارزه با تروریسم راسخ‌تر می‌شود/ برخی ادای مبارزه با تروریسم را در منطقه در می‌آورند
به گزارش قم نيوز، احمد امیرآبادی فراهانی امروز با اشاره به حادثه امروز مجلس اظهار کرد: مجلس در حال رسیدگی به لوایح عادی خود بود که در جایگاه هیأت رئیس مطلع شدیم اقدام تروریستی صورت گرفته است.

وی با اشاره اینکه تروریست‌ها مردم را به شهادت رساندند چرا که از درب مراجعات مردمی وارد شده بودند، بیان کرد: امروز اقتدار و ثبات نظام اسلامی در مجلس به نمایش گذاشته شد و با وجود درگیری در ساختمان مجاور، ولی نمایندگان در کمال آرامش به وظیفه قانون گذاری خود پراختند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یاد آن روزهایی افتادم که در زیر بمباران مردم در صحنه‌های مختلف از جمله راهیپمایی‌ها و انتخابات حاضر می‌شدند.

وی تاکید کرد: امروز با وجود عملیات تروریستی، نمایندگان بدون هیچ ترس و واهمه‌ای با قدرت به کار خودشان ادامه دادند و نیروهای امنیتی نیز وارد شده و تروریست‌ها را به هلاکت رساندند.

امیرآبادی یادآور شد: مبارزه با تروریسم که نظام اسلامی شروع کرده غربی‌ها و متحدان آنها را عصبانی کرده است و این در حالی است که باید همه کشورهای منطقه برای مبارزه با تروریسم در کنار هم قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه برخی ادای مبارزه با تروریسم را در منطقه در می‌آورند گفت: نسل جدید مشاهده می‌کنند که در دهه 60 چگونه ملت ایران با تروریسم و منافقان مبارزه کردند؛ البته چنین اقداماتی عزم ما در مبارزه با تروریسم را راسخ‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfm0dj.w6d1cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما