پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 49295
منبع : خبرگزاری فارس
با پيروزي در گروه‌هاي سوم و چهارم

نخستين پيروزي شهباز برابر صدرنشين / شهداي مدافع حرم قم در آستانه صعود

قم نيوز : قم نیوز: مدعيان قهرماني مسابقات فوتسال جام رمضان باشگاه‌هاي فوتسال قم با نخستين برد شهباز و تداوم صدرنشيني تيم شهداي مدافع حرم ادامه يافت.
نخستين پيروزي شهباز برابر صدرنشين / شهداي مدافع حرم قم در آستانه صعود
به گزارش قم نیوز، در چهارمین شب از دومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان باشگاه‌های استان قم با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم، علاقمندان به فوتسال شاهد دومین پیروزی پرگل تیم شهدای مدافع حرم در گروه سوم و باخت غیر منتظره صدرنشین گروه چهارم یعنی پارسا بودند.

این در حالی است که تعداد 20 تیم در این دوره از مسابقات بازی‌های خود را در چهار گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌کنند و در پایان از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله بعد را به دست خواهد آورد.

در حالی که شب نخست دیدارهای گروه سوم مرحله مقدماتی دومین دوره رقابت‌های جام رمضان فوتسال یادواره شهدای مدافع حرم قم با پیروزی پنج بر صفر تیم شهدای مدافع حرم برابر مجتمع زیتون همراه بود و خادم‌الحسین نیز سه بر صفر تیم هنرجو را شکست داده بود، در شب چهارم این بازی‌ها تیم‌های سرای کلبه (الف) و شهدای مدافع حرم با پیروزی میدان را ترک کردند.

تیم شهدای مدافع حرم در دومین مسابقه خود به مصاف تیم خادم‌الحسین رفع و در دیداری که به واسطه بازی جذاب هر دو تیم 9 گل داشت، این فوتسالیست‌های تیم شهدای مدافع حرم بودند که هفت بر دو حریف خود را شکست داده و با بهترین خط حمله این رقابت‌ها همچنان صدرنشین گروه سوم باقی ماندند.

در دیگر دیدار گروه سوم از شب چهارم فوتسال جام رمضان باشگاه‌های استان قم، تیم‌های هنرجو و سرای کلبه (الف) برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این دیدار نیز جذاب و پرگل بود و در نهایت فوتسالیست‌های کلبه با نتیجه پنج بر سه حیف خود را مغلوب کردند تا نخستین سه امتیاز این رقابت‌ها را دشت کنند.

در گروه چهارم از مرحله مقدماتی بازی‌های این دوره، تیم بازار بزرگ شمس با سه گل برابر تیم سرای کلبه (ب) صاحب برتری شد و شهباز با برتری دو بر یک در مقابل پارسا، نخستین شکست این تیم را رقم زد و شکست در نخستین مسابقه خود به تیم مصالح ساختمانی آسیا را تلافی کرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciwra5.t1a332bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما