کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل سنت بیرجند:

دشمن تحمل وحدت و یکپارچگی مذاهب و قومیت ها در ایران را ندارد

خبرگزاری حوزه نیوز , 18 خرداد 1396 ساعت 16:21

قم نيوز: امام جمعه اهل سنت بیرجند با اشاره به این که دشمن تحمل وحدت و یکپارچگی مذاهب و قومیت ها در ایران را ندارد، تاکید کرد: اقدامات تروریستی از عزم و اراده ملت ایران چیزی کم نمی کند، بلکه سبب انسجام بیشتر اقوام و مذاهب در برابر دشمنان می شود.


به گزارش قم نيوز، مولوی غلام حیدر فاروقی در بیرجند، با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته در تهران اظهار داشت: اقدام تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره) را  محکوم می‌کنیم، زیرا این عمل ننگین و ضد بشری و اسلامی است.

وی با بیان اینکه این حرکات حاکی از ذلت و زبونی توطئه گرانی دارد که چشم دیدن امنیت بی نظیر ایران اسلامی را نداشته و بزدلانه مردم بی دفاع را هدف قرار می‌هند، افزود: دشمنان قسم خورده ملت ایران اسلامی مرتکب جنایات هولناکی شدند و تعدادی از هموطنان در ماه مبارک رمضان و با زبان روزه  را به شهادت رساندند.

امام جمعه اهل سنت بیرجند تاکید کرد: اقدامات تروریستی از عزم واراده ملت ایران چیزی کم نمی کند، بلکه سبب انسجام بیشتر اقوام و مذاهب در برابر دشمنان می شود.

وی با تاکید بر این که وحدت و یکپارچگی مذاهب و قومیت ها در ایران زبان است و دشمنان تحمل آن را ندارند، تصریح کرد: با اتحاد و همبستگی امنیت و آرامش درجامعه حکم فرما خواهد شد.

فاروقی همچنین خواستار برخورد مجامع بین المللی با عاملان این گونه جنایات شد و از نیروهای مخلص امنیتی که موفق شدند، تروریست ها را به هلاکت برسانند قدردانی کرد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 49334

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49334/دشمن-تحمل-وحدت-یکپارچگی-مذاهب-قومیت-ایران-ندارد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir