جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : 49356
منبع : خبرگزاری فارس

آيت‌الله نورى همدانى: ملت عاشورایی ایران توطئه کشورهای تروریست پرور را خنثی خواهد کرد

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید با محکوم کردن حوادث تروريستى اخير در تهران اعلام کرد: امروز وظیفه همه مسلمان وحدت و همدلی در مقابل فرقه‌های دروغین سلفی و تکفیری است.
آيت‌الله نورى همدانى: ملت عاشورایی ایران توطئه کشورهای تروریست پرور را خنثی خواهد کرد
به گزارش قم نیوز، در بیانیه حضرت آیت‌الله نوری همدانی در پى حوادث تروریستى اخیر در تهران آمده است: باردیگر گروهک تروریستی داعش دست به عملی جنایت بار زد و عده‌ای از هموطنان ما را به شهادت رساند و چهره خبیث خود و اربابانش را به جهانیان نمایان کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز وظیفه همه مسلمان وحدت و همدلی در مقابل فرقه‌های دروغین سلفی و تکفیری است که توسط آمریکا و صهیونیست و ایادی منطقه‌ای آنها برای ایجاد اختلاف در بین امت اسلام ساخته شده است، اما بدانند که ملت ایران تربیت یافته فرهنگ عاشورا هستند و با جهاد و شهادت پرورش یافته‌اند و با وحدت کلمه خود همه توطئه‌های کشور‌های تروریست پرور در راس آنان آمریکایی جنایتکار و مزدورانش را خنثی خواهند کرد.

در این بیانیه تصریح شده است: ما این جنایت در حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی را محکوم کرده و علو مقام برای شهدای این حادثه مسئلت می‌نماییم. همچنین به خانواده‌های داغدار شان تبریک و تسلیت می گویم .در پایان لازم می‌دانم از همه نیروهای‌های امنیتی و نظامی که برای آرامش ملت شریف تلاش می کنند تشکر نمایم.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcg3w9t.ak9yn4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما