شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 49371
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌ جودو و كوراش استان قم خبر داد

اعزام تيم‌هاي 3 رده سني جودو قم به پيكارهاي قهرماني كشور

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌ جودو و كوراش استان قم از اعزام تيم‌هاي سه رده سني جودو پسران و مردان قم به پيكارهاي سال 1396 قهرماني كشور خبر داد.
اعزام تيم‌هاي 3 رده سني جودو قم به پيكارهاي قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز، علیرضا معتضدی، اظهار کرد: اعزام‌های هیأت‌‌ جودو و کوراش استان قم در سال جاری در رشته‌های جودو، کوراش، کاتا و جوجیتسو به پیکارهای قهرمانی کشور انجام می‌شود و استعدادها در کنار با تجربه‌ها ترکیب تیم‌های اعزامی قم را تشکیل خواهند داد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته رویدادهای هیأت‌‌ و به استناد اعلام و ابلاغ کمیته رویدادهای فدراسیون جودو و کوراش، زمان تمرین و آماده‌سازی تیم‌های اعزامی قم به مسابقات قهرمانی سال 1396 کشور برنامه‌ریزی شده تا بیشترین مدال را از این رقابت‌ها کسب کنیم.

دبیر هیأت‌‌ جودو و کوراش استان قم با اشاره به زمان برگزاری پیکارهای رده سنی نوجوانان قهرمانی کشور، بیان کرد: ورود تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات برای روز هفتم شهریور برنامه‌ریزی شده، ضمن اینکه رقابت‌ها در روزهای هشتم و نهم شهریور در بخش انفرادی و روز دهم شهریور در قسمت تیمی به انجام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: اعزام تیم جوانان هیأت‌‌ قم به رقابت‌های قهرمانی کشور در حالی صورت می‌گیرد که ورود تیم‌ها در روز هشتم آبان است و مسابقات انفرادی روزهای نهم و دهم این ماه و پیکارهای بخش تیمی برای شناخت برترین‌ها روز یازدهم آبان ماه برگزار می‌شود.

معتضدی یاد آور شد: در رده سنی بزرگسالان نیز ورود تیم‌ها در روز 28 آذر است و جودوکاران شرکت کننده برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز بخش انفرادی روزهای 29 و 30 آذر و به دست آوردن کاپ‌های اول تا سوم تیمی روز اول دی‌ماه برابر یکدیگر به میدان می‌روند.

وی با بیان اینکه بخش‌نامه تکمیلی این مسابقات بلافاصله پس از مشخص شدن میزبان اعلام می‌شود، تصریح کرد: ما در بخش کاتا نیز امسال اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم و کاتا امید اصلی هیأت‌‌ جودو و کوراش برای کسب مدال از میادین برون‌مرزی سال جاری است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdfs0o.yt0n56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما