دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : 49464
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان دیدارهای مقدماتی در گروه‌های اول و دوم

4 تیم به مرحله حذفی فوتسال جام رمضان قم صعود کردند

قم نيوز : قم نیوز: چهره چهار تیم صعود کننده از گروه‌های اول و دوم مقدماتی دومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم در قم مشخص شد.
4 تیم به مرحله حذفی فوتسال جام رمضان قم صعود کردند
به گزارش قم نیوز، در حالی که تعداد 20 تیم در دومین دوره رقابت‌های این جام حضور دارند، دیدارهای مرحله مقدماتی در چهار گروه پنج تیمی در جریان است و پرونده این مرحله در گروه‌های اول و دوم با مشخص شدن چهره چهار تیم صعود کننده بسته شد.

در شب پایانی دیدارهای مقدماتی گروه نخست، تیم صدراسیستم در دیداری نزدیک و نفس‌گیر با نتیجه سه بر دو تیم دل‌سوختگان اهل بیت را برد و همراه با این تیم به مرحله حذفی رسید، ضمن اینکه بازی تیم‌های امید ماهان‌تندیس و راه‌سازان به دلیل غیبت راه‌سازان، سه بر صفر به نفع ماهان‌تندیس ثبت شد.

در گروه دوم مقدماتی نیز تیم انتهای جدولی ماهان برابر تصفیه آب معصومی حضور نیافت تا نتیجه این دیدار سه بر صفر به نفع تصفیه آب معصومی به ثبت برسد، اما تیم شهدای نیروگاه در دیداری پرگل و جذاب موفق به شکست 7 بر 2 تیم آیندگان آرش شد تا بالاتر از این تیم صعود کند.

بدین‌ترتیب از گروه نخست مقدماتی تیم فوتسال صدراسیستم با کسب سه برد و یک تساوی، با 13 گل زده، 10 گل خورده و 10 امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد و تیم فوتسال دل‌سوختگان اهل بیت نیز با کسب سه برد، یک باخت، 14 گل زده، هفت گل خرده و 9 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شد.

در این گروه تیم فوتسال گروه صنعتی سادات با کسب دو برد، یک تساوی، یک باخت، 12 گل زده و 12 گل خورده با کسب هفت امتیاز سوم شد، تیم فوتسال امید ماهان‌تندیس با یک برد، سه باخت، هشت گل زده، 11 گل خورده و سه امتیاز در مکان چهارم جدول جای گرفت و راه‌سازان نیز بدون امتیاز در انتهای جدول ایستاد.

اما از گروه دوم مقدماتی تیم امیران اسپرت با کسب سه برد، یک تساوی، بدون باخت، 13 گل زده، سه گل خورده و 10 امتیاز به عنوان صدرنشین بالا آمد، در این گروه تیم شهدای نیروگاه با عملکردی مشابه و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر، با سه برد، یک تساوی، 16 گل زده، 9 گل خورده، بدون باخت با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شد.

تیم فوتسال تصفیه آب معصومی با دو برد، دو باخت، 13 گل زده، 11 گل خورده و 6 امتیاز در این گروه سوم شد، آیندگان آرش با کسب یک برد و سه باخت مجموعا سه امتیاز به دست آورد و به مقام چهارم رسید و تیم ماهان بدون امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی حذف شد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcgtt9t.ak9y34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما