چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : 49568
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار منطقه چهار قم:

ورودی بلوار غدیر به شهرک قدس مسدود می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه چهار قم گفت: برای تکمیل پروژه باند کندرو بلوار غدیر ورودی این بلوار به شهرک قدس به مدت قریب به یک ماه مسدود خواهد شد. امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم،
ورودی بلوار غدیر به شهرک قدس مسدود می‌شود
به گزارش قم نیوز، مجید متین فر، با اشاره به اجرای پروژه اصلاح هندسی ورودی شهرک قدس اظهار کرد: این پروژه در بخشی از مسیر با ایجاد و افزایش مسیر کندرو اجرایی شده و برای اجرای مابقی آن نیاز به اجرای برخی محدودیت‌های ترافیکی در منطقه است.

وی با بیان اینکه در گذشته به دلیل دسترسی مستقیم مسیر شهرک قدس از باند تندرو بلوار غدیر حوادث زیادی در این محور رخ داده است گفت: به همین منظور دسترسی با اجرای این پروژه از این پس تنها از طریق باند کندرو امکان پذیر خواهد بود.

شهردار منطقه چهار قم اجرای محدودیت‌های ترافیکی با همکاری راهور در ورودی شهرک قدس را مورد توجه قرار داد و گفت: با هماهنگی صورت گرفته از هفته آینده و پس از شب‌های قدر مسیر ورودی شهرک قدس از بلوار غدیر مسدود می‌شود و شهروندان باید از مسیرهای جایگزین برای دسترسی به این منطقه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این پروژه شامل اجرای باند کندرو بلوار غدیر از دانشگاه قم تا سر شهرک قدس است افزود: دیوارکشی زیرسازی آسفالت و جدولگذاری بخشی از مسیر صورت گرفته و اجرای مابقی با اعمال محدودیت‌های ترافیکی انجام خواهد شد.

متین فر اعتبار این پروژه را بالغ بر هشت میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: طول مسیر 400 متر است که در آینده دسترسی مستقیم باند تندرو به شهرک قدس را حذف خواهد کرد و سعی داریم این پروژه را تا یک ماه آینده تکمیل کنیم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcbwsba.rhb90piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما