چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : 49596
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر رادیو معارف:

رادیو معارف در نشر آموزه‌های محیط زیستی مشارکت جدی خواهد داشت

قم نيوز : قم نيوز: مدیر رادیو معارف گفت: این شبکه رادیویی در نشر آموزه‌های محیط زیستی در جامعه با تکیه بر معارف دینی و الهی گسترده در این حوزه مشارکت جدی خواهد داشت.
رادیو معارف در نشر آموزه‌های محیط زیستی مشارکت جدی خواهد داشت
رادیو معارف در نشر آموزه‌های محیط زیستی مشارکت جدی خواهد داشت
به گزارش قم نيوز، مجتبی تونه‌ای در دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل محیط زیست استان قم در سخنانی اظهار داشت: همانگونه که در روایات ائمه اطهار(ع) ذکر شده دنیا مزرعه آخرت است، از این رو برای سعادت دنیا و آخرت خودمان باید نسبت به مسأله محیط زیست توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشیم.

وی با اشاره به تأکیدات و سفارشات متعدد آیات و روایات و بزرگان دین نسبت به حفظ و حراست محیط زیست، خاطرنشان کرد: محیط زیست همه شئون و ابعاد زندگی را در بر می‌گیرد و اگر محیط زیست سالم نداشته باشیم قطعاً از بهره‌های معنوی نیز بی بهره خواهیم بود.

مدیر رادیو معارف با اشاره به جایگاه و طیف وسیع مخاطبان این شبکه رادیویی، بر ضرورت پرداختن به مسائل محیط زیستی در رادیو معارف تأکید کرد و گفت: تا کنون در برخی برنامه‌های رادیو معارف در مناسبت‌های مرتبط با محیط زیست مباحثی در این حوزه مطرح شده است، اما لازم است که تعداد و کیفیت این برنامه‌ها حتی به صورت مستقل افزوده شود.

وی با بیان اینکه ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه میان رادیو معارف و سازمان حفاظت محیط زیست در راستای فرهنگسازی محیط زیستی بسیار مثبت و مؤثر خواهد بود، تصریح کرد: حقوق شهروندی، سبک زندگی و ضرورت حفاظت از منابع آب و خاک از جمله مباحثی است که می‌توان در رادیو معارف به آن پرداخت.

سید رحمان دانیالی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت حفظ و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی در آموزه‌های دینی، خاطرنشان کرد: رادیو معارف به عنوان یک نهاد ارزشی باید هرچه بیشتر به موضوعاتی همچون ابلاغ سیاست‌های کلی محیط زیست از سوی مقام معظم رهبری، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی و معارف دینی در حوزه محیط زیست بپردازد که امیدواریم با امضای تفاهم نامه فیمابین این اهداف محقق شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccepq0.2bqoo8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما