کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت‌‌ واليبال استان قم خبر داد

رقابت 6 تيم واليبال قم به مسابقات دختران و پسران كشور

خبرگزاری فارس , 25 خرداد 1396 ساعت 14:45

قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ واليبال استان قم از اعزام 6 تيم‌هاي در رده‌هاي سني نوجوانان، جوانان و اميد دختران و پسران قم به رقابت‌هاي قهرماني سال 1396 واليبال ايران خبر داد.


به گزارش قم نیوز، سیدابوالفضل احمدی، اظهار کرد: رقابت‌های والیبال قهرمانی کشور در رده‌های سنی پایه اعم از نوجوانان، جوانان و امید هر ساله همزمان با آغاز اوقات فراغت دانش‌آموزان، در فصل تابستان برگزار می‌شود و نمایندگان قم که سال گذشته عملکردی موفقی داشتند امسال نیز با انگیزه بالا در آن حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون والیبال امسال نیز برگزار خواهد شد و تیم‌های استان‌های مختلف بعد از ماه مبارک رمضان وارد رقابت برای کسب عناوین برتر می‌شوند، به همین منظور کار آماده‌سازی نمایندگان قم نیز در حال انجام است تا همانند سال قبل نتایج خوبی را از تیم‌های قم شاهد باشیم.

رئیس هیأت‌‌ والیبال استان قم ابراز کرد: در سال جاری به دنبال حضور موفق و پرقدرت تیم‌های والیبال رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید قم در رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی پایه هر دو بخش دختران و پسران کشور هستیم تا همچون سال گذشته موفقیت‌های ارزنده‌ای نصیب ورزش قم و خانواده والیبال شود.

وی با بیان اینکه اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور در قالب 6 تیم دختر و پسر در هر سه رده سنی انجام می‌شود، اضافه کرد: در سال 1395 شاهد حضور بسیار خوب و درخشان استعدادهای والیبال قم در مسابقات قهرمانی کشور بودیم و خوشبختانه سه رتبه برتر والیبال ایران در رقابت با تیم‌های سایر استان‌ها به قم اختصاص یافت.

احمدی تصریح کرد: تابستان سال قبل برای والیبال استان قم بسیار پربار بود و هم تیم‌های دختران و هم تیم‌های پسران والیبال قم در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند تا بعد از سال‌ها شاهد نمایش استعدادهای این رشته در سطح اول رقابت‌های کشوری و ارائه توانمندی‌های والیبال قم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم والیبال نوجوانان قم در مسابقات سال 1395 قهرمانی کشور با درخشش بازیکنان نخبه و مستعد خود، در رقابت‌هایی که به میزبانی هیأت‌‌ چهارمحال و بختیاری و در شهر شهرکرد به انجام رسید با شکست تمامی حریفان موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

رئیس هیأت‌‌ والیبال استان قم اضافه کرد: تیم والیبال جوانان قم در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی هیأت‌‌ والیبال استان کردستان در شهر سنندج به انجام رسید عنوان نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم والیبال رده سنی امید دختران قم نیز در صومعه‌سرای گیلان رتبه سوم را به ارمغان آورد.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 49635

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49635/رقابت-6-تيم-واليبال-قم-مسابقات-دختران-پسران-كشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir