کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم:

تقويت كشاورزي و دامپروري از مصاديق اقتصاد مقاومتي است

روابط عمومي استانداري قم , 26 خرداد 1396 ساعت 8:00

قم نیوز: استاندار قم با بيان اينكه تقويت كشاورزي و دامپروري از مصاديق اقتصاد مقاومتي است، اظهار داشت: حمايت از كشاورزان براي تغيير الگوي كشت و افزايش بهره وري از جمله برنامه هاي دولت تدبير و اميد است.


به گزارش قم نیوز سيد مهدي صادقي استاندار قم در اين بازديد كه به مناسبت هفته ي جهاد كشاورزي صورت گرفت، با اشاره به تامين نيازهاي مردم توسط جهادگران حوزه ي كشاورزي اظهار داشت: مسئولان و مديران دولتي نيز بايد همت و غيرت لازم براي حمايت از اين عزيزان را داشته باشند.

استاندار قم با بيان اينكه تقويت كشاورزي و دامپروري از مصاديق تلاش براي تحقق اقتصاد مقاومتي است افزود: حمايت از كشاورزان براي تغيير الگوي كشت و افزايش بهره وري از جمله برنامه هايي است كه در دولت تدبير و اميد با جديت پيگيري شده است.

وي بوروكراسي اداري در زمينه ي حل مشكلات شهروندان را مورد توجه قرار داد و گفت: دولت با انتخاب مديران شايسته و لايق بهترين حمايت ها را از شهروندان مي تواند داشته باشد.

استاندار قم با قدرداني از جديت مجموعه ي جهاد كشاورزي در راستاي حل مشكلات كشاورزان گفت: هرجا ببينيم متوليان نسبت به وظايف خود كوتاهي و قصور دارند ، افرادي كه منافع عمومي را بر منافع فردي ترجيح مي دهند را جايگزين خواهيم نمود.

صادقي اظهار داشت: فعاليت در حوزه ي كشاورزي و دامپروري كار بسيار سختي است و مشكلات كمبود آب و بيماري هاي دامي بر مشكلات فعالين در اين حوزه افزوده است.

صادقي در اين بازديد كه بيش از 3 ساعت به طول انجاميد از واحدهاي توليد كود زيستي، مرغداري ، مزرعه پسته و مجموعه ي دامداري و توليد محصولات لبني بازديد نمود.

نماينده عالي دولت در استان همچنين ضمن دريافت مشكلات برخي نمايندگان كشاورزان استان قم، دستورات لازم براي حمايت از ايشان را صادر نمود.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 49642

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49642/تقويت-كشاورزي-دامپروري-مصاديق-اقتصاد-مقاومتي

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir