کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در رده سني نونهالان

برترين تكواندوكاران جام رمضان در قم معرفي شدند

خبرگزاری فارس , 25 خرداد 1396 ساعت 16:08

قم نيوز: رقابت‌هاي تكواندو جام رمضان با پايان رقابت مدعيان كسب عناوين برتر در رده سني خردسالان بخش پسران، برترين‌هاي خود را در اوزان مختلف شناخت.


به گزارش قم نيوز، رقابت‌های قهرمانی جام رمضان تکواندو پسران استان قم با حضور استعدادها و نخبه‌های این رشته از باشگاه‌های مختلف به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده به انجام رسید و شرکت کنندگان در بخش کیوروگی خردسالان رده کمربند سبز و آبی به رقابت پرداختند.

هیأت‌ تکواندو استان قم این دوره از پیکارهای تکواندو قهرمانی رده سنی خردسالان پسر قم در رده کمربند سبز و آبی را با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و با حضور تعداد ٥٠ هوگوپوش برگزار کرد.

همچنین در حاشیه این دوره از مسابقات که علاقمندان زیادی نیز از نزدیک آن را در خانه تکواندو تماشا می‌کردند، دومین دوره جشنواره نوگلان تکواندو قم با هدف آشنایی آنها با شرایط مسابقه بدون توجه به مفهوم برد و باخت برگزار و در پایان به تمامی نفرات حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.

در پایان رقابت‌های رده سنی خردسالان که در هشت وزن به انجام رسید در وزن 24 کیلوگرم به ترتیب علیرضا رنجبر، ایمان فضلی‌زاده و امین رباط‌میلی اول تا سوم شدند و عناوین اول تا سوم مشترک وزن 26 کیلوگرم به محمدمهدی اسدی، شهاب‌الدین خوش‌خوتبار، محمدامید سرافرازی و حسام میرزایی‌نیا رسید.

 در وزن 28 کیلوگرم عباس احدی، سیدمحمدصالح حسینی، آریا عبادی و علی امیرحسینی رتبه‌های اول تا سوم مشترک را از آن خود کردند و همین عناوین در وزن منهای 30 کیلوگرم به ترتیب به مانی محبی‌نژاد، حسین سلیمانی، محمدامین نجفی و امیرحسین خدیمی تعلق گرفت.

در ون 32 کیلوگرم محمدیاسین توکلی، سیدیوسف میرنوری، امیرمحمد صادقی و محمدامین صابری و در وزن منهای 34 کیلوگرم محمدمهدی مرادی‌شاهد، محمدپارسا سرو دلیر، محسن شیدایی و طاها شوندی موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم مشترک این پیکارها شدند.

در وزن 38 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی‌راد، امیرحسین علیزاده، متین رستمی و علی‌اکبر مصباحی، در وزن منهای 40 کیلوگرم محمدمهدی نجفی، سپهر احمدی، سیدعلی‌اکبر علوی و محمدرضا پاشایی توانستند مقام‌های برتر این دوره از مسابقات را به خود اختصاص بدهند.

این در حالی است که با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته داوران هیأت‌ تکواندو استان قم، قضاوت این مسابقات بر عهده 13 داور قم بود و در پایان  حسین افکاری و هادی اقبالیان به عنوان داوران نمونه این دوره از پیکارها توسط کمیته داوران معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 49645

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49645/برترين-تكواندوكاران-جام-رمضان-قم-معرفي-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir