کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبير هیأت‌ كاراته استان قم خبر داد

برگزاري دوره مربيگري بانوان و مردان كاراته در قم

خبرگزاری فارس , 25 خرداد 1396 ساعت 17:14

قم نيوز: دبير هیأت‌ كاراته استان قم از برنامه‌ريزي انجام شده براي برگزاري دوره آموزش مربيگري مردان و بانوان كاراته در قم خبر داد.


به گزارش قم نيوز، سعید برخوردار امروز، اظهار کرد: هیات کاراته استان قم در نظر دارد یک دوره مربیگری به شکل تئوری در سطح درجه سه در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار کند و علاقمندان در صورت تمایل برای ثبت نام در این دوره می‌توانند مشخصات خود را تا سی‌ام خرداد ماه به هیأت‌ ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت ثبت‌نام شرکت کنندگان در این دوره، اولویت با کسانی هست که زودتر ثبت‌نام کنند، ضمن اینکه از جمله شرایط حضور در این دوره آموزشی، داشتن حداقل 20 سال و مدرک تحصیلی حداقل دیپلم است که به هنگام ثبت‌نام باید مدارک آن ارائه شود.

دبیر هیأت‌ کاراته استان قم در ادامه از واگذاری مسوولیت در یکی از سبک‌های کاراته به نماینده قم خبر داد و افزود: علی ابراهیم‌زاده مربی ارزنده کاراته استان قم به عنوان رئیس کمیته آزمون دان یک تا چهار سبک شوتوکان کاراته ایران منصوب شده است.

وی همچنین به تغییر در زمان برگزاری مسابقات انتخابی تیم‌های ملی اعزامی ایران به رقابت‌های جهانی 2017 اشاره و بیان کرد: این پیکارها برای شناخت نفرات ملی‌پوش تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید ایران به رقابت‌های جهانی اسپانیا در هر دو بخش دختران و پسران قسمت‌های کاتا و کومیته از 31 تیر تا ششم مرداد برگزار می‌شود.

برخوردار سپس به اعزام ملی‌پوش مطرح کاراته قم به قاره اروپا اشاره و ابراز کرد: این چهره موفق و سرشناس کاراته قم و کشورمان، امیر مهدی‌زاده است که روز پنجشنبه 25 خرداد ماه برای حضور در سمینار فنی و شرکت در رقابت تیم منتخب جهان برابر ستارگان کاراته دنیا راهی مونیخ آلمان می‌شود.

وی اضافه کرد: مهدی‌زاده دارنده عنوان قهرمانی جهان در سال‌های 2012 و 2016 است که در این سفر با قرار گرفتن در ترکیب تیم ستارگان جهان به مصاف تیم ملی آلمان خواهد رفت، ضمن اینکه به عنوان مدرس در سمینار فنی با موضوع تاکتیک و تکنیک در کاراته نیز حضور می‌یابد.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 49650

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49650/برگزاري-دوره-مربيگري-بانوان-مردان-كاراته-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir