کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امشب با برگزاري مرحله نيمه‌ نهايي صورت می‌گیرد:

معرفی فيناليست‌هاي ليگ بسكتبال در قم

خبرگزاری فارس , 26 خرداد 1396 ساعت 16:01

قم نيوز: تيم‌هاي صعود كننده به ديدار فينال رقابت‌هاي ليگ بسكتبال باشگاه‌هاي استان قم امشب با انجام بازي‌هاي مرحله نيمه نهايي در سالن دانشگاه قم مشخص خواهند شد.


به گزارش قم نيوز، با برگزاری جلسه هماهنگی بین سرپرست تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات فصل 96 – 1395 لیگ بسکتبال باشگاه‌های قم در دفتر هیأت‌‌ بسکتبال قم، برنامه دیدارهای این مرحله مشخص و قرار شد دو مسابقه تعیین کننده فینالیست‌های این لیگ روز 26 خرداد به انجام برسد.

این در شرایطی است که با برگزاری دیدارهای مرحله مقدماتی و پلی‌آف این فصل لیگ بسکتبال باشگاه‌های استان قم، چهار تیم مهرام، کاشان، مهتاب و شهدای آتش‌نشان مجوز حضور در نیمه نهایی را کسب کرده‌اند و برای کسب عنوان قهرمانی و رتبه‌های دوم تا چهارم، رقابت خود را در مراحل نیمه نهایی، فینال و رده‌بندی ادامه می‌دهند.

جلسه هماهنگی لیگ دسته‌جات آزاد بسکتبال قم در حضور مسوولان تیم‌های حاضر در این مرحله در شرایطی برگزار شد که در مقدماتی و پلی‌آف مسابقات این دوره هشت تیم رقابت کردند و با برگزاری چهار مسابقه مرحله پلی‌آف، چهار صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شدند.

علاقمندان به بسکتبال در قم، امسال شاهد رقابت تیم‌های بسکتبال مهرام، مهتاب، شهدای آتش‌نشان، ستارگان، دانشگاه قم، رامش، کاشان و خلیج‌فارس در فصل فصل 96 – 1395 لیگ بسکتبال باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد رده سنی بزرگسالان قم بودند، تیم‌هایی که در ترکیب خود هم بازیکنان با تجربه و قدیمی را به کار گرفته بودند و هم استعدادها و نخبه‌های آینده بسکتبال قم در ترکیب آنها حضور داشتند.

با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی، چهار مسابقه نیز در پلی‌آف به انجام رسید با نتایجی که در این مرحله به دست آمد، چهار تیم بسکتبال کاشان، شهدای آتش‌نشان، مهتاب و مهرام موفق به کسب مجوز حضور در دور پایانی شدند تا 26 خرداد برای صعود به فینال به میدان بروند.

در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته‌جات آزاد بسکتبال قم روز جمعه 26 خرداد از ساعت 22 در سالن چند منظوره شهید بروجردی دانشگاه قم، نخستین مسابقه بین تیم‌های مهرام و شهدای آتش‌نشان به انجام می‌رسد و سپس تیم‌های کاشان و مهتاب از ساعت 23:30 دقیقه رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تا برنده‌ها به فینال بروند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 49670

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49670/معرفی-فيناليست-هاي-ليگ-بسكتبال-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir