شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 49707
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت‌‌ بسکتبال استان قم خبر داد

دعوت بسکتبالیست نوجوان قم به اردوی تیم ملی ایران

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت‌‌ بسکتبال استان قم از دعوت یکی از استعدادهای آینده‌دار این رشته به اردوی تیم ملی بسکتبال رده سنی نوجوانان ایران خبر داد.
دعوت بسکتبالیست نوجوان قم به اردوی تیم ملی ایران
به گزارش قم نیوز، مرتضی سخایی، اظهار کرد: اردوی تیم ملی بسکتبال رده سنی نوجوانان ایران با عنوان اردوی شناسایی تیم نوجوانان 2017 طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون از روز شنبه 27 خرداد ماه با حضور بازیکنان مد نظر کادر فنی تیم ملی، آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این اردو به مدت سه روز به میزبانی سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و در بین نفرات دعوت شده توسط کارد فنی تیم ملی؟ پوریا حاجی‌خانی بسکتبالیست نوجوان استان قم نیز حضور دارد و در کنار دیگر نفرات برای اثبات شایستگی‌های خود تلاش خواهد کرد.

رئیس هیأت‌‌ بسکتبال استان قم در ادامه به اسامی کادر فنی تیم ملی نوجوانان اشاره و بیان کرد: محمدمهدی ایزدپناه به عنوان سرمربی، نناد ترونیک به عنوان سوپروایزر، مجید کرم‌علی به عنوان سرپرست، شهریار کریمی و بهزاد افرادی در جایگاه مربی، سیدمحمدحسین غفاری‌راد بدن‌ساز و سینا اسفندیارپور به عنوان آنالیزور این تیم را هدایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: دعوت استعدادی همچون پوریا حاجی‌خانی به تیم ملی، حاصل توجه به بسکتبال قم در رده‌های سنی پایه است، کاری که هیأت‌‌ بسکتبال قم از بدو فعالیت خود در سال گذشته تا کنون با جدیت آن را پیگیری می‌کند و با برگزاری برنامه‌های متنوع آموزشی و مسابقات گوناگون استانی به رده‌های پایه نگاه ویژه دارد.

سخایی ابراز کرد: بسکتبال قم برای رشد و توسعه و همچنین بازگشت مقتدرانه به عرصه قهرمانی، نیازمند بهره‌مندی از استعدادهای جدید است و به همین منظور اولویت مهم هیأت‌‌ را توجه به رده‌های پایه قرار داده‌ایم و در سال 1395 مسابقات متنوعی در سطح باشگاه‌ها برای رده‌های پایه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: با دعوت از باشگاه‌های فعال در بسکتبال قم، لیگ‌های پایه این رشته در رده‌های مینی‌بسکتبال، نونهالان، نوجوانان و جوانان در قم برگزار شد و اکنون با ترکیبی از بازیکنان تمام این باشگاه‌ها، تیم‌های منتخب هیأت‌‌ بسکتبال قم آماده حضور موفق در مسابقات کشوری سال 1396 هستند تا چهره‌های مستعد جدیدی همانند پوریا حاجی‌خانی از قم به سطح اول بسکتبال ایران معرفی شوند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcguu9t.ak9yz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما