شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 49713
منبع : خبرگزاری فارس
با پایان رقابت 40 پینگ‌پنگ باز

برترین‌های جام رمضان تنیس روی‌میز در قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: مسابقات تنیس روی‌میز جام رمضان قهرمانی پسران استان قم با رقابت چهره‌های شاخص این رشته و معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
برترین‌های جام رمضان تنیس روی‌میز در قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، برترین‌های مسابقات جام رمضان پینگ‌پنگ قم در حالی معرفی شدند که این دوره از پیکارها با حضور چهره‌های مستعد و آینده‌دار این رشته به ویژه نفرات دارای تجربه حضور در رقابت‌های رده‌های سنی پایه تنیس روی‌‌میز کشور به انجام رسید.

هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم نیز با توجه به اینکه بعد از ماه مبارک رمضان اعزام چند تیم رده‌های سنی مختلف این رشته به رقابت‌های لیگ و پیکارهای سال 1396 قهرمانی کشور را پیش‌رو دارد، از این رقابت‌ها به عنوان فرصتی برای شناسایی بهترین‌های حال حاضر تنیس روی‌میز قم بهره‌برداری کرد.

پینگ‌پنگ بازان شرکت کننده نیز با انگیزه نشان دادن استعداد، توانایی فنی و آمادگی بالای خود به منظور عضویت در ترکیب تیم‌های اعزامی هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم به تمام رده‌های سنی مسابقات کشوری این رشته، رقابت نزدیک و جذابی را به نمایش گذاشتند.

این در شرایطی است که مسابقات جام رمضان تنیس روی‌میز استان قم در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده و ابتدا رقابت پینگ‌پنگ بازان نونهال حاضر در این جام به انجام رسید، مسابقات که میزبانی آن را سالن پینگ‌پنگ شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی قم انجام داد.

با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده برای علاقمندان به حضور در مسابقات تنیس روی‌میز جام رمضان قهرمانی استان قم، این دوره از رقابت‌ها با حضور پینگ‌پنگ بازان متولد یازدهم دی‌ماه سال ۱۳۸۳به بعد به انجام رسید و سرانجام با قهرمانی سیدعلی سجادیان به پایان رسید.

هیأت‌‌ تنیس روی‌میز استان قم با هدف جذاب‌تر شدن این رقابت‌ها از پینگ‌پنگ بازان شهرهای هم‌جوار نیز برای حضور در این جام دعوت به عمل آورده بود و مسابقات به صورت دوره‌ای و حذفی برگزار شد و به نفرات اول تا چهارم نیز جایزه نقدی تعلق گرفت.

در مسابقات پینگ‌پنگ جام رمضان پسران نونهال قم، بیش از 40 نفر حضور داشتند و در پایان سیدعلی سجادیان، متین محمدی، سیدمحسن سجادیان، علیرضا رضایی، حسن حبیبی، کیان توکلیان، ایمان میرزایی و علی چاووشی موفق به کسب عناوین برتر شدند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcds50o.yt0nf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما