کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر هیأت‌ والیبال استان قم خبر داد

رقابت 4 تیم برای صعود به فینال جام رمضان والیبال در قم

خبرگزاری فارس , 27 خرداد 1396 ساعت 15:29

قم نيوز: دبیر هیأت‌ والیبال استان قم از برگزاری دو مسابقه برای تعیین فینالیست‌های مسابقات قهرمانی جام رمضان والیبال باشگاه‌ها در قم خبر داد.


به گزارش قم نيوز، محمدمهدی حلوایی امروز، اظهار کرد: رقابت‌های والیبال جام رمضان یک بار دیگر تنور مسابقات استانی این رشته را در قم داغ کرد و علاقمندان بسیار زیادی در شب‌های برگزاری این جام در ماه مبارک رمضان نظاره‌گر رقابت تیم‌های شرکت کننده بودند.

وی تصریح کرد: رقابت‌های باشگاهی والیبال قم در گذشته از جذابیت‌های بسیار بالایی برخوردار بود و در واقع عامل اینکه قم در والیبال حرفی برای گفتن داشت، این بود که در سطح استان کارهای بسیار خوبی برای رونق این رشته ورزشی صورت می‌گرفت و اکنون نیز به دنبال ایجاد همان فضا هستیم.

دبیر هیأت‌ والیبال استان قم اضافه کرد: کارهای بسیار خوبی در رده‌های سنی پایه توسط هیأت‌ صورت گرفته و نتیجه این است که در سال گذشته شاهد درخشش تیم‌های پایه والیبال قم در مسابقات کشوری بودیم و امسال نیز با این ظرفیت و توان قابلیت کسب موفقیت مجدد را در سطح کشور داریم.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات مرحله نهایی والیبال جام رمضان در قم اشاره و ابراز کرد: رقابت‌های امسال با حضور 10 تیم آغاز شد و تیم‌های شرکت کننده در مرحله مقدماتی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در دو گروه پنج تیمی برگزار کردند و سرانجام از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله نهایی را کسب کرد.

حلوایی عنوان کرد: در مرحله نیمه نهایی که به شکل ضرب‌دری برگزار می‌شود، تیم اول گروه نخست یعنی کریمه اهل بیت با تیم دوم گروه دوم یعنی فدک جوان دیدار می‌کند و دیگر مسابقه این مرحله را تیم دوم گروه نخست یعنی فدک با تیم اول گروه دوم یعنی مسکن سازان برگزار خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بازی‌های این مرحله روز سه‌شنبه سی‌ام خرداد ماه از ساعت 21:30 دقیقه در سالن شهید رضائیان قم برگزار می‌شود و تیم‌های راه یافته به فینال روز پنجشنبه اول تیر ماه در حضور علاقمندان به والیبال برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 49718

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49718/رقابت-4-تیم-صعود-فینال-جام-رمضان-والیبال-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir