شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : 49719
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس پليس آگاهي استان قم خبر داد

کلاهبرداري يک ميليارد و 200 ميليوني پزشک قلابي در قم

قم نيوز : قم نيوز: رئيس پليس آگاهي استان قم گفت: با تلاش مأموران آگاهي استان قم فردي که با جعل عنوان پزشک متخصص قلب از يک دندانپزشک يک ميليارد و 200 ميليون ريال کلاهبرداري کرده بود، دستگير شد.
کلاهبرداري يک ميليارد و 200 ميليوني پزشک قلابي در قم
کلاهبرداري يک ميليارد و 200 ميليوني پزشک قلابي در قم
به گزارش قم نيوز، احمد کرمی اظهار داشت: با طرح شکایت یک دندانپزشک مبنی بر اینکه فردی پس از چندین بار مراجعه به مطب دندانپزشکی و معرفی خود به عنوان متخصص قلب مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال از وی کلاهبرداری کرده است، ‌موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: متهمه همسرش را نیز مهندس کامپیوتر معرفی و با کسب اطلاعات شخصی از منشی دندانپزشک با داشتن مهارت در زمینه ارائه اطلاعات پزشکی و معرفی چند تن از پزشکان برجسته قلب کشور و ادعای شاگردی آن‌ها، خود را پزشک متخصص قلب معرفی کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: متهمه که خود را شاگرد یک پزشک متخصص معروف کشور معرفی می‌کند، اعلام داشته این متخصص برای تأسیس کلینیک قلب در ایران نیاز مالی مبرم به مبالغی وجه دارد ولی به دلیل حفظ آبرو امکان مکالمه مستقیم با شما را ندارد و شاکی نیز به دلیل رفاقت دیرینه خود با پزشک متخصص معروف به متهمه اعتماد کرده و در مراحل مختلف در مجموع حدود 120 میلیون تومان به وی پرداخت می‌کند.

وی گفت: در ادامه دندانپزشک پس از مواجهه با بدعهدی‌های متهمه به کلاهبرداری پی برده و پرونده به دستور مرجع قضائی به پلیس آگاهی استان ارجاع داده می‌شود.

کرمی افزود: سرانجام با انجام اقدامات پلیسی نامبرده در یکی از استان‌های شمالی شناسایی و پس از دستگیری صراحتاً به بزه انتسابی و غصب عنوان پزشک قلب و کلاهبرداری اعتراف و نهایتاً با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjhaex.uqehvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما