شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : 49730
منبع : خبرگزاری فارس
تصميمات فوتسالي در استانداري قم

اعضاي هیأت‌ مديره آتليه‌طهران قم معرفي شدند

تثبيت مديرعاملي قلي‌زاده و تداوم سرمربيگري غياثي
قم نيوز : قم نيوز: اعضاي هیأت‌ مديره تيم فوتسال آتليه‌طهران قم براي حضور پرقدرت اين تيم در مسابقات فصل جديد ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور معرفي شدند.
اعضاي هیأت‌ مديره آتليه‌طهران قم معرفي شدند / تثبيت مديرعاملي قلي‌زاده و تداوم سرمربيگري غياثي
اعضاي هیأت‌ مديره آتليه‌طهران قم معرفي شدند / تثبيت مديرعاملي قلي‌زاده و تداوم سرمربيگري غياثي
به گزارش قم نيوز، در حالی که 10 روز دیگر به آغاز بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باقی مانده و یکی از دو نماینده فوتسال استان قم یعنی تیم آتلیه‌طهران باید دقیقا 12 روز دیگر در نخستین دیدار خود به میدان برود.

 

* 12 روز تا نخستین مسابقه لیگ برتری آتلیه‌طهران قم

نخستین حریف تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران، تیم مقاومت قرچک است که البته امتیاز خود را به استان قزوین واگذار کرده، اما گویا با حمایت مسوولان استان قم مشکل تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم حل شده و این تیم امکان حضور در لیگ برتر را پیدا کرده است.

نخستین بازی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم در لیگ نوزدهم روز پنجشنبه هشتم تیر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود ولی همچنان برخی موانع و مشکلات مالی، دغدغه‌هایی برای تشکیل این تیم در آستانه لیگ جدید ایجاد کرده است.

 

* تشکیل جلسه در استانداری قم برای تعیین هیأت‌ مدیره

در هر حال با جلساتی که در چند روز اخیر بین مسوولان تیم آتلیه‌طهران قم و مدیران این استان نظیر مدیر کل ورزش و جوانان، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و همچنین استاندار و چند مقام دیگر استانی برگزار شده، قول‌های مساعدی برای رفع مشکلات مالی تیم آتلیه‌طهران قم داده شده است.

یکی از این جلسات امروز بین شرکای مالکیتی امتیاز نماینده قم در لیگ برتر فوتسال ایران در استانداری قم برگزار و راجع به تشکیل هیأت‌ مدیره و معرفی اعضای این هیأت‌ مدیره تصمیم‌گیری شد تا این تیم با آسودگی بیشتری به سراغ برنامه‌های خود برای حضور در لیگ جدید برود.

 

* حضور 7 نفر در هیات مدیره / تداوم مدیرعاملی قلی‌زاده

در پایان این جلسه یکی از تصمیمات مهم تداوم حضور رسول قلی‌زاده در مسوولیت مدیرعاملی آتلیه‌طهران قم به مدت یک فصل دیگر بود، ضمن اینکه سیدامیر محمدی حسینی‌نژاد (ملقّب به امیر آقایی) مدیرعامل باشگاه آرش‌نوین ایرانیان قم و شریک امتیاز تیم لیگ برتری آتلیه‌طهران، در مسوولیت ریاست هیأت‌ مدیره انجام وظیفه خواهد کرد.

علاوه بر سیدامیر محمدی حسینی‌نژاد رئیس هیأت‌ مدیره و رسول قلی‌زاده مدیر عامل باشگاه، دکتر احمد ولی به عنوان نماینده استاندار قم و سیدمهدی غیاثی به عنوان نماینده اداره کل ورزش و جوانان قم همراه با محمد غفاری و حسن طلایی اعضای شورای اسلامی شهر قم نیز دیگر اعضای هیأت‌ مدیره خواهند بود.

همچنین نفر هفتم اعضای هیأت‌ مدیره  نماینده لیگ برتری فوتسال استان قم با حضور حامی مالی این تیم معرفی می‌شود، اما در صورتی که حامی مالی مشخص نشود، عباس جهان‌بینی مدیرعامل سابق باشگاه صبای قم هفتمین عضو هیئت مدیره این باشگاه خواهد بود.

 

* تغییر نام نماینده فوتسال قم با عنوان حامی مالی

همچنین مهدی رضایی‌نژاد که در فصل 94 – 1393 لیگ برتر فوتبال ایران مربی تیم صبای قم بود و در فصل 1395 نیز مسوولیت سرپرستی تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم در هجدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال ایران را بر عهده داشت، به عنوان قائم‌مقام این باشگاه فعالیت خواهد کرد.

دیگر تصمیم مهم جلسه تشکیل شده امروز در استانداری قم این بود که نام این تیم برای حضور در نوزدهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال ایران در سال 1396، چیزی جز نام‌های آتلیه‌طهران و آرش‌نوین ایرانیان باشد و عنوان اصلی این تیم به نام حامی مالی خواهد بود.

 

* تداوم سرمربیگری غیاثی در لیگ نوزدهم

با تصمیم گرفته شده در هیأت‌ مدیره نماینده لیگ برتری فوتسال استان قم، با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، مقرر شد تمرینات این تیم این هفته آغاز شده و سیدوحید غیاثی نیز همچنان به عنوان سرمربی این تیم به کار خود ادامه بدهد و دیگر اعضای کادر فنی با نظر وی معرفی شوند.

 

* قلی‌زاده: با بازیکنان بومی در لیگ برتر شرکت می‌کنیم

رسول قلی‌زاده مدیر عامل باشگاه آتلیه‌طهران قم با تایید این خبر به خبرنگار فارس در قم گفت: همیشه علاقه‌ام خدمت به جوانان با استعداد شهر قم بوده و یقین بدانید که این تیم با بازیکنان شاخص بومی در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به میدان خواهد رفت.

وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار قم و پیگیری‌های رضا رحیمی‌، در پایان خاطرنشان کرد: علی مسعودی که در سال‌های فعالیت تیم آتلیه‌طهران قم زحمات بسیار زیادی را در مسوولیت سرپرستی تیم متحمل شده، همچنان به عنوان سرپرست تیم در لیگ برتر حضور خواهد داشت و امیدوارم با حمایت همه جانبه مسوولان قم به ویژه مردم و علاقمندان به فوتسال، سالی پر رونق را برای ورزش قم به ویژه این رشته پرطرفدار رقم بزنیم.
انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdccxmq0.2bqo18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما