کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از یکشنبه 28 خرداد ماه صورت می‌گیرد

رقابت 8 تیم برای صعود به نیمه نهایی فوتسال جام رمضان در قم

خبرگزاری فارس , 27 خرداد 1396 ساعت 22:41

قم نيوز: دیدارهای مرحله دوم از دومین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم قم با حضور هشت تیم مدعی قهرمانی برگزار می‌شود.


به گزارش قم نيوز، کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم برای برگزاری دیدارهای مرحله دوم مسابقات دومین دوره فوتسال جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم قم برنامه‌ریزی کرده است که امسال این رقابت‌ها با حضور 20 تیم کار خود را آغاز کرده و اکنون هشت تیم در مرحله دوم حضور دارند.

در واقع با برگزاری دیدارهای مقدماتی در چهار گروه پنج تیمی به شکل دوره‌ای، از هر گروه دو تیم مجوز حضور در مرحله دوم را کسب کردند و بدین‌ترتیب 12 تیم از گردونه رقابت‌ها حذف شدند و هشت تیم همچنان در جریان رقابت‌ها برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم، با تقسیم‌بندی تیم‌های حاضر در مرحله دوم به دو گروه چهار تیمی، این مرحله از رقابت‌ها از روز یکشنبه 28 خرداد ماه رسما آغاز می‌شود و تیم‌ها همچون مرحله قبل به شکل دوره‌ای با یکدیگر دیدار می‌کنند.

گروه‌بندی مرحله دوم مسابقات فوتسال جام رمضان قم در حالی انجام شد که در گروه نخست تیم‌های فوتسال صدراسیستم، شهدای نیروگاه، شهدای مدافع حرم و مصالح ساختمانی آسیا به میدان می‌روند تا از جمع آنها دو تیم حذف شده و دو تیم مجوز صعود به نیمه نهایی را به دست بیاورد.

همچنین در گروه دوم از مرحله دوم رقابت‌های دومین دوره فوتسال جام رمضان باشگاه‌های استان قم با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم، تیم‌های بازار بزرگ شمسه، سرای کلبه، امیران اسپرت و دل‌سوختگان اهل بیت برای کسب مجوز صعود با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

بازی‌های این مرحله از یکشنبه شب 28 خرداد ماه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد و با صعود دو تیم از هر گروه، مسابقات مرحله نیمه نهایی به شکل ضرب‌بدی برگزار می‌شود تا دو تیم به دیدار فینال راه یافته و برای کسب عنوان قهرمانی در شب عید سعید فطر به میدان بروند.

 

برنامه دیدارهای مرحله دوم:

یکشنبه ۲۸ خرداد

ساعت ۲۲: صدرا سیستم - مصالح ساختمانی آسیا

ساعت ۲۳: شهدای مدافع حرم - شهدای نیروگاه

ساعت 24: بازار بزرگ شمسه - دل‌سوختگان اهل بیت (ع)

ساعت ۱ بامداد: امیران اسپورت - سرای کلبه

 

دوشنبه ۲۹ خرداد

ساعت ۲۲: دل‌سوختگان اهل بیت - سرای کلبه

ساعت ۲۳: امیران اسپورت - بازار بزرگ شمسه

ساعت 24:  صدرا سیستم - شهدای مدافع حرم

ساعت ۱ بامداد: شهدای نیروگاه - مصالح ساختمانی آسیا

 

سه شنبه ۳۰ خرداد

ساعت ۲۲: شهدای مدافع حرم - مصالح ساختمانی آسیا

ساعت ۲۳: صدرا سیستم - شهدای نیروگاه

ساعت 24: دل‌سوختگان اهل بیت - امیران اسپورت

ساعت ۱ بامداد: بازار بزرگ شمسه - سرای کلبه

انتهای پیام /137


کد مطلب: 49739

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49739/رقابت-8-تیم-صعود-نیمه-نهایی-فوتسال-جام-رمضان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir