يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 49747
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي عنوان كرد

اختصاص 20 درصد از منابع عمراني استان‌ها به واحدهاي كوچك صنعتی

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان صنايع كوچك و شهرك‌هاي صنعتي گفت: بر اساس ابلاغ‌ها مسؤولان استاني باید 20 درصد از منابع عمراني استان‌ها را با هماهنگي شوراي برنامه‌ريزي به واحدهاي كوچك بخش مناطق كمتر توسعه يافته و به ويژه نواحي صنعتي اختصاص دهند.
اختصاص 20 درصد از منابع عمراني استان‌ها به واحدهاي كوچك صنعتی
به گزارش قم نیوز، علی یزدانی شنبه شب در حاشیه بازدید از واحدهای شهرک صنعتی طغرود با بیان اینکه برخوردهای جدی با واحدهای غیرمجاز طی سه ماه آینده دنبال می‌شود، اظهار کرد: باید در مورد سوله‌های خالی و اراضی بدون کاربرد که در شهرک‌های صنعتی وجود دارد برنامه‌ریزی مطلوبی دنبال شود.

وی با تاکید بر اینکه افراد بیکار در روستاها باید در واحدهای جدید شهرک‌های صنعتی مجاور خود مورد استفاده قرار گیرند، تصریح کرد: با اصلاح نظام بانکی کشور و نگاه متفاوت نسبت به بنگاه‌های کوچک و متوسط برای احیا و توسعه این بنگاه‌ها تسهیلاتی درنظر گرفته شده است اما واحدها نیز باید به کیفیت محصولات خود نیز توجه داشته باشند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از اجرای برنامه‌های جامع برای اشتغال روستاهای کشور یاد کرد و گفت: تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیازمند همکاری قوای سه‌گانه و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه برای شهرک‌های صنعتی امسال کمک‌های فنی و اعتباری در قانون بودجه کشور درنظر گرفته شده است، ادامه داد: بر اساس ابلاغ‌ها مسؤولان استانی باید 20 درصد از منابع عمرانی استان‌ها را با هماهنگی شورای برنامه‌ریزی به واحدهای کوچک بخش مناطق کمتر توسعه یافته و به ویژه نواحی صنعتی اختصاص دهند تا سه یا چهار برابر این مبلغ در قالب تسهیلاتی با سود 6 درصد کمتر از نرخ مصوب به واحدها پرداخت شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdca00ny.49noy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما