کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با كسب برتري مقابل شهداي آتش‌نشان و مهتاب

مهرام قم در فينال ليگ بسكتبال حريف كاشان شد

خبرگزاری فارس , 28 خرداد 1396 ساعت 12:15

قم نیوز: تيم بسكتبال مهرام قم در ديدار نهايي رقابت‌هاي فصل 96 – 1395 ليگ بسكتبال براي كسب عنوان قهرماني به مصاف تيم كاشان مي‌رود.


به گزارش قم نیوز، از جمع هشت تیمی که در فصل جاری رقابت‌های لیگ بسکتبال باشگاه‌های استان قم حضور داشتند، سرانجام دو تیم مهرام قم و کاشان مجوز حضور در دیدار نهایی را به دست آوردند تا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر بروند.

در واقع تکلیف تیم‌های صعود کننده به دیدار پایانی رقابت‌های فصل 96 – 1395 لیگ بسکتبال باشگاه‌های استان قم با انجام بازی‌های مرحله نیمه نهایی در سالن شهید بروجردی دانشگاه قم مشخص شد و تیم‌های مهرام قم و کاشان با شکست حریفان خود از این مرحله عبور کردند.

فینالیست‌های لیگ بسکتبال قم در حالی مشخص شدند که با برگزاری مرحله مقدماتی و پلی‌آف این بازی‌ها، چهار تیم مهرام، کاشان، مهتاب و شهدای آتش‌نشان مجوز صعود به نیمه نهایی را به دست آوردند و خود را به عنوان مدعیان کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها معرفی کردند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته مسابقات هیأت‌ بسکتبال استان قم، برای تعیین رتبه‌های اول تا چهارم لیگ بسکتبال باشگاه‌های این استان، بعد از انجام دیدارهای مرحله نیمه نهایی، اکنون دو بازی فینال و رده‌بندی باقی مانده تا پرونده این فصل از رقابت‌ها بسته شود.

این در شرایطی است که تیم‌های بسکتبال مهرام، مهتاب، شهدای آتش‌نشان، ستارگان، دانشگاه قم، رامش، کاشان و خلیج‌فارس در فصل فصل 96 – 1395 لیگ بسکتبال باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد رده سنی بزرگسالان قم حضور داشتند و از جمع آنها مهرام قم و کاشان به فینال رسیده‌اند.

در مرحله نیمه نهایی لیگ دسته‌های آزاد بسکتبال قم به میزبانی سالن چند منظوره شهید بروجردی دانشگاه قم، نخستین مسابقه بین تیم‌های مهرام و شهدای آتش‌نشان به انجام رسید که در پایان این دیدار نزدیک و نفس‌گیر و البته پرگل، این مهرامی‌ها بودند که با برتری 85 بر 78 از میدان خارج شدند.

در دیگر دیدار این مرحله تیم‌های کاشان و مهتاب رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با اختلاف 20 امتیاز و نتیجه 56 بر 36 به نفع کاشانی‌ها تمام شد تا بدین‌شکل تیم‌های مهتاب و کاشان در روز پنجشنبه اول تیر ماه دیدار نهایی را برای تعیین قهرمان برگزار کنند و بازنده‌ها در دیدار رده‌بندی به میدان بروند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 49750

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49750/مهرام-قم-فينال-ليگ-بسكتبال-حريف-كاشان

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir