کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در رده سني زير 13 سال

فوتباليست‌هاي قم به اردوي تيم ملي دعوت شدند

خبرگزاری فارس , 28 خرداد 1396 ساعت 13:15

قم نیوز: فدراسيون فوتبال از دو فوتباليست‌ مستعد استان قم براي حضور در اردوي تيم ملي فوتبال رده سني زير 13 سال پسران ايران دعوت كرد.


به گزارش قم نیوز، فدراسیون فوتبال در حالی برای برگزاری اردوی انتخابی پسران فوتبالیست‌ رده سنی زیر 13 سال برنامه‌ریزی کرده است که این اردو از سی‌ام خرداد ماه تا ششم تیر با حضور بازیکنان مستعد از استان‌های مختلف به میزبانی مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می‌شود.

در همین راستا استعدادیاب‌های کمیته جوانان فدراسیون فوتبال به منظور شناسایی و انتخاب بازیکنان مستعد در این اردو از استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، تهران، قزوین، اصفهان و خراسان‌رضوی انتخاب شده‌اند و در این یک هفته عملکرد بازیکنان دعوت شده را زیر نظر دارند.

این در حالی است که اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم رده سنی زیر 13 سال کشورمان از سی‌ام خرداد ماه با حضور بازیکنانی از استان‌های مازندران، چهار محال و بختیاری، ایلام، لرستان، همدان، بوشهر، قم، البرز، اردبیل، گلستان، فارس، خوزستان، گیلان، خراسان‌رضوی، آذربایجان شرقی، زنجان، کرمان و هرمزگان برگزار می‌شود.

در بین نفرات دعوت شده از استان‌های مختلف، مجتبی کمالی‌راد و امیرمحمد اللهویرن‌پور از فوتبالیست‌های مستعد و آینده‌‌دار قم نیز به اردوی استعدادیابی زیر 13 سال فوتبال ایران فراخوانده شده‌اند تا آمادگی و توان فنی خود را برای عضویت در تیم ملی به مربیان این اردو نشان بدهند.

اردوی انتخابی پسران فوتبالیست رده سنی زیر 13 سال از اواخر خرداد ماه در حالی به میزبانی تهران برگزار می‌شود که نفرات برتر آن، شالوده تیم‌های ملی پایه در آینده را تشکیل می‌دهند و فوتبالیست‌های قمی نیز امیدوارند با درخشش در این اردو مدارج ترقی را سپری کنند.

این اردو با حضور نخبه‌های فوتبال ایران در حالی برگزار می‌شود که فدراسیون فوتبال دستورالعمل برگزاری فستیوال‌های پسران و دختران  رده‌های سنی پایه را به هیات‌های فوتبال سراسر کشور ارسال کرده و این فستیوال در رده‌های سنی مختلف نظیر زیر 10، 11، 12، 13 و 14 سال در نقاط مختلف کشور از جمله در قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 49754

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49754/فوتباليست-هاي-قم-اردوي-تيم-ملي-دعوت-شدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir