يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 49755
منبع : خبرگزاری فارس
حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی:

حقیقت لیله القدر حضرت زهرا(س) است

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علمیه گفت: حقیقت لیله قدر حضرت زهرا(س) است و تا ایشان به قلبتان نگاه نکنند نمی‌توانید در شب قدر بک یا الله بگویید.
حقیقت لیله القدر حضرت زهرا(س) است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در مراسم احیا شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد با اشاره به اینکه دین اسلام دینی کامل است که خدشه ای برآن وارد نیست و جامعیت دارد، بیان کرد: پیامبر گرامی اسلام (ص) به حضرت علی (علیه السلام) فرمودند، ای علی! 600 هزار گوسفند می خواهی یا600  هزار دینار یا 600 هزار جمله؟ حضرت عرض کردند، ای رسول خدا 600 هزار جمله. پیامبر(ص( فرمودند 600 هزار جمله را در 6 جمله جمع می‌کنم.

وی ادامه داد: نخستین جمله حضرت این بود که هرگاه دیدی مردم به فضایل و مستحبات می‌پردازند، تو به کامل کردن واجبات بپرداز. مهمترین واجبات نماز است و تا نماز درست نباشد سایر عبادات درست نخواهد بود.

استاد حوزه علمیه گفت: حضرت در ادامه فرمودند هرگاه دیدی مردم سرگرم دنیایند، تو سرگرم آخرت شو، هرگاه دیدی مردم به عیب‌های دیگران می‌پردازند، تو به عیب‌های خودت بپرداز، هرگاه دیدی مردم به آراستن دنیا می‌پردازند، تو به آخرت بپرداز و هرگاه دیدی مردم به زیادی عمل می‌پردازند، تو به خالص کردن عمل بپرداز.

مومنی با اشاره به اینکه سفارش دیگر پیامبر اکرم(ص) این بود که هرگاه دیدی مردم به خلق متوسل می‌شوند، تو به خالق متوسل شو، بیان کرد: خداوند همه کاره است و هیچ کس را جز خدا نبینید. امشب قرار است تقدیری که یک سال آینده خواهیم داشت به دست امام زمان(عج) امضا شود.

وی بیان کرد: امشب خداوند می‌بخشد و باید با خدا صحبت کنید، حتی اگر سنگین‌تر از کوه‌ها گناه کرده باشید شب قدر از خدا آمرزش بخواهید که وعده بخشش داده است.

استاد حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: حقیقت لیله قدر حضرت زهرا(س) است و تا ایشان به قلبتان نگاه نکنند نمی‌توانید در شب قدر بک یا الله بگویید.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjiaex.uqehizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما