يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 49756
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ دوچرخه‌سواري استان قم خبر داد

برگزاري همايش دوچرخه‌سواري عيد فطر در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ دوچرخه‌سواري استان قم از برنامه‌ريزي اين هیأت‌ براي برگزاري همايش دوچرخه‌سواري ويژه عيد سعيد فطر در قم خبر داد.
برگزاري همايش دوچرخه‌سواري عيد فطر در قم
به گزارش قم نیوز، محمدکاظم حججی، اظهار کرد: فعالیت در بخش همگانی رشته دوچرخه‌سواری یکی از اولویت‌های مهم تقویم هر ساله هیأت‌ به شمار می‌رود و همانگونه که بارها تاکید کرده‌ام، برای رونق این رشته و کمک به ارتقاء سطح سلامت افراد جامعه به دنبال جذب حداکثری مردم به این رشته هستیم.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش‌های همگانی دوچرخه‌سواری این امکان را به تمام علاقمندان به این رشته در تمام رده‌های سنی می‌دهد که در یک رقابت جذاب و مفرح حضور یافته و انگیزه خود را برای پرداختن به این رشته و همچنین استفاده از دوچرخه به جای خودرو برای کاهش آلودگی هوا، افزایش تحرک برای تضمین سلامتی و کم کردن آلودگی صوتی و سایر ناهنجاری‌ها افزایش بدهند.

رئیس هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم با اشاره به برنامه‌ریزی این هیأت‌ برای برگزاری همایش و مسابقه دوچرخه‌سواری به مناسبت عید سعید فطر، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در روز جمعه نهم تیر ماه از ساعت هفت صبح از مقابل مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: جوایزی نیز برای این منظور در نظر گرفته شده که شامل چهار جایزه ویژه قرعه‌کشی برای شرکت کنندگان در همایش، مسابقه و تماشاگران است که در مراسم پایانی به آنها اهدا می‌شود، ضمن اینکه سه مدال، حکم و جایزه ویژه نفرات برتر رقابت رده سنی جوانان و همچنین سه مدال، حکم و جایزه ویژه نفرات مسابقه رده سنی بزرگسالان حاضر در این دوره پیش‌بینی شده است.

حججی بیان کرد: شرکت برای عموم علاقمندان به دوچرخه‌سواری در این رقابت‌ها آزاد است، ضمن اینکه کارت عضویت در هیأت‌ دوچرخه‌سواری، بیمه ورزشی سال 1396، کلاه و دست‌کش استاندارد دوچرخه‌سواری و رضایت‌نامه محضری ورزشکاران زیر 18 سال الزامی است.

وی تصریح کرد: بلافاصله بعد از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری روز عید سعید فطر، نخستین مرحله از مسابقات فصل جدید لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم در سال 1396 برگزار می‌شود و شرکت کنندگان برای کسب عناوین برتر تایم‌تریل انفرادی که رکاب‌زنان آن را به عنوان یک دور پیست می‌شناسند، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم افزود: همچنین تیم‌های متقاضی شرکت در مسابقات فصل 1396 لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم می‌توانند تا سی‌ام خرداد ماه نسبت به ثبت‌نام حضور در این لیگ اقدام کنند و مدارک اعضای خود را بر اساس دستورالعمل برگزاری رقابت‌ها، به مسوولان برگزاری لیگ ارائه کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcai0ny.49nom15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما