کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت‌ دوچرخه‌سواري استان قم خبر داد

برگزاري همايش دوچرخه‌سواري عيد فطر در قم

خبرگزاری فارس , 28 خرداد 1396 ساعت 13:45

قم نیوز: رئيس هیأت‌ دوچرخه‌سواري استان قم از برنامه‌ريزي اين هیأت‌ براي برگزاري همايش دوچرخه‌سواري ويژه عيد سعيد فطر در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محمدکاظم حججی، اظهار کرد: فعالیت در بخش همگانی رشته دوچرخه‌سواری یکی از اولویت‌های مهم تقویم هر ساله هیأت‌ به شمار می‌رود و همانگونه که بارها تاکید کرده‌ام، برای رونق این رشته و کمک به ارتقاء سطح سلامت افراد جامعه به دنبال جذب حداکثری مردم به این رشته هستیم.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش‌های همگانی دوچرخه‌سواری این امکان را به تمام علاقمندان به این رشته در تمام رده‌های سنی می‌دهد که در یک رقابت جذاب و مفرح حضور یافته و انگیزه خود را برای پرداختن به این رشته و همچنین استفاده از دوچرخه به جای خودرو برای کاهش آلودگی هوا، افزایش تحرک برای تضمین سلامتی و کم کردن آلودگی صوتی و سایر ناهنجاری‌ها افزایش بدهند.

رئیس هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم با اشاره به برنامه‌ریزی این هیأت‌ برای برگزاری همایش و مسابقه دوچرخه‌سواری به مناسبت عید سعید فطر، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در روز جمعه نهم تیر ماه از ساعت هفت صبح از مقابل مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: جوایزی نیز برای این منظور در نظر گرفته شده که شامل چهار جایزه ویژه قرعه‌کشی برای شرکت کنندگان در همایش، مسابقه و تماشاگران است که در مراسم پایانی به آنها اهدا می‌شود، ضمن اینکه سه مدال، حکم و جایزه ویژه نفرات برتر رقابت رده سنی جوانان و همچنین سه مدال، حکم و جایزه ویژه نفرات مسابقه رده سنی بزرگسالان حاضر در این دوره پیش‌بینی شده است.

حججی بیان کرد: شرکت برای عموم علاقمندان به دوچرخه‌سواری در این رقابت‌ها آزاد است، ضمن اینکه کارت عضویت در هیأت‌ دوچرخه‌سواری، بیمه ورزشی سال 1396، کلاه و دست‌کش استاندارد دوچرخه‌سواری و رضایت‌نامه محضری ورزشکاران زیر 18 سال الزامی است.

وی تصریح کرد: بلافاصله بعد از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری روز عید سعید فطر، نخستین مرحله از مسابقات فصل جدید لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم در سال 1396 برگزار می‌شود و شرکت کنندگان برای کسب عناوین برتر تایم‌تریل انفرادی که رکاب‌زنان آن را به عنوان یک دور پیست می‌شناسند، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیأت‌ دوچرخه‌سواری استان قم افزود: همچنین تیم‌های متقاضی شرکت در مسابقات فصل 1396 لیگ دوچرخه‌سواری باشگاه‌های قم می‌توانند تا سی‌ام خرداد ماه نسبت به ثبت‌نام حضور در این لیگ اقدام کنند و مدارک اعضای خود را بر اساس دستورالعمل برگزاری رقابت‌ها، به مسوولان برگزاری لیگ ارائه کنند.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 49756

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49756/برگزاري-همايش-دوچرخه-سواري-عيد-فطر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir