دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 49760
منبع : روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم
در راستای اقتصاد مقاومتی و ارتقای ایمنی و کیفیت ارائه خدمات؛

شرکت آب و فاضلاب روستایی اقدام به بهسازی و اصلاح تاسیسات آبرسانی می نماید

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم در راستای ارتقای ایمنی و کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکین، بر ادامه روند اصلاح و بازسازی تاسیسات آبرسانی روستاهای استان تاکید کرد.
شرکت آب و فاضلاب روستایی اقدام به بهسازی و اصلاح تاسیسات آبرسانی می نماید
به گزارش قم نیوز، دکتر محمد احمدی جبلی با اشاره به تاکید مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور و هم چنین سیاست شرکت آبفار قم به اصلاح و بازسازی تاسیسات آبرسانی روستاها گفت: طبق دو سال گذشته برنامه راهبردی اصلاح، بازسازی و بهسازی تاسیسات آبرسانی روستاها در دستور کار شرکت می باشد و در این راستا مطالعه دقیق و کاملی توسط کارشناسان شرکت صورت گرفته و بر اساس اولویت اقدامات لازم انجام می شود.

دکتر احمدی جبلی  پدافند غیرعامل را از الزامات تداوم خدمات مطلوبتر به مشترکین برشمرد و افزود: باید نسبت به مراقبت و حفاظت و آماده به کار بودن تمامی تاسیسات آبرسانی اهتمام داشت، چرا که سلامت مردم به سلامت آب وابسته بوده و یکی از دلایل اصلاح و بازسازی تاسیسات، پیشگیری از هر نوع خطر و آسیب به سلامت مردم میباشد.

وی در پایان به اتفاقاتی که ممکن است موجب بروز بحران شود از جمله، بررسی وضعیت ایمنی تاسیسات، کم آبی روستاها، اصلاح و بازسازی تاسیسات و غیره اشاره کرد و به  اعضا کمیته تاکید کرد لحظه به لحظه گزارشات در کمیته بحران پیگیری شود.

در ادامه ی جلسه مهندس وحید بذرافشان معاون نظارت بربهره برداری شرکت به تشریح مشکلات روستاهای استان قم به تفکیک بخش پرداخت و گزارشی از بررسی های به عمل آمده را در کمیته ارائه کرد.

در این جلسه مهندس سعید ابوالقاسمی راد معاون طرح و توسعه شرکت نیز درخصوص پیگیری چاه های نیازمند جابجایی و ته زنی توضیحاتی را ارائه نمود و گفت : برای جابجایی برخی چاه ها، مطالعات گسترده ای انجام شده و مراحل اخذ مجوز از شرکت سهامی آب منطقه ای در حال پیگیری است.

 وی در پایان اظهار داشت: در خصوص روستاهای کم آب مطالعات کاملی به عمل آمده و اقداماتی از جمله مطالعات زمین شناختی برای جانمایی چاه های جدید، آبرسانی به روستاهای کم آب بخش های برخوردار از سرشاخه های دز،... انجام شده است.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfxedj.w6d1vagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما