دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 49774
منبع : روابط عمومی شركت شهرك هاي صنعتي قم

معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت در قم: بازسازی اقتصاد کشور نیازمند بسیج عمومی است

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان صنايع كوچك وشهرك هاي صنعتي ايران، افزایش اشتغال را عامل افزایش نشاط جامعه دانست و گفت: باید از تخریب‌ها دست برداشته و برای سازندگی کشور در کنار یکدیگر تلاش کنیم چرا که برطرف‌سازی مشکلات و بازسازی اقتصاد کشور نیازمند بسیج عمومی است.
معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت در قم: بازسازی اقتصاد کشور نیازمند بسیج عمومی است
به گزارش قم نیوز، علی یزدانی طی نشست صمیمی با مدیران واحدهای تولیدی ناحیه صنعتی طغرود با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این ناحیه صنعتی اظهار کرد: هدف بازدید از عملکرد واحدهای صنعتی بررسی وضعیت مناطق صنعتی و شنیدن دغدغه‌های مدیران صنعتی برای اتخاذ تصمیم‌های لازم در راستای رفع آنهاست.

وی با تاکید بر اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در راستای تامین زیرساخت‌های مختلف از جمله فیبر نوری، تلفن و آب رسالت‌های خود را دنبال می‌کند، اضافه کرد: نواحی و شهرک‌های صنعتی در جذب نیروی مورد نیاز خود باید در مرحله نخست به نیروی انسانی بومی منطقه خود مراجعه کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: برخی از زمین‌های ناحیه صنعتی طغرود دارای دیوار است اما هیچ فعالیتی در آن انجام نمی‌شود، این زمین‌ها باید مورد بررسی قرار گیرد و به بهره‌برداری برسد یا اگر سرمایه‌گذاران از فعالیت در این زمین‌ها پشیمان شده‌اند باید قراردادهای خود را لغو کنند.

یزدانی حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری را قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: مردم با انتخاب رئیس جمهور منتخب به ادامه مسیر دولت تدبیر و امید رأی دادند؛ حجت‌الاسلام روحانی در ضیافت افطاری مسؤولان نظام با رهبری گزارش عملکرد دولت را ارائه و بخشی از نقشه راه آینده دولت را تبیین کرد.

یزدانی با اشاره به اینکه با تامین زیرساخت‌ها رسیدن به توسعه امکان‌پذیر است، اظهار کرد: قم از شهرهای مهم زیارتی و فرهنگی کشور است که باید برای آن برنامه‌ریزی جامعی داشته باشیم چرا که در غیر این صورت ظرفیت‌های این شهر بدون استفاده باقی می‌ماند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اضافه کرد: با وجود عدم انسجام داخلی و بدهی‌های انبوه ، دولت طی چهار سال گذشته توانست بخشی از مشکلات را رفع کند و اکنون در مسیر منطقی و ریل توسعه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه مدیران واحدهای صنعتی نباید از پیگیری امور مرتبط با خود خسته شوند، تصریح کرد: با پیشرفت فناوری اطلاعات طی چند سال آینده بخش قابل توجهی از واحدهای کوچک، آژانس‌های املاک، خودرو و دفاتر فروش بلیط تعطیل می‌شود چرا که  با شرایط کسب و کار قدیمی نمی‌توان کار کرد بلکه برای رسیدن به نتیجه باید فناوری اطلاعات به عنوان یک محور اصلی دنبال شود.

یزدانی با بیان اینکه روش کسب و کار در سطح دنیا در حال تغییر است، گفت: امیدواریم بتوانیم مجموعه‌های مختلف برای برای رسیدن به این تغییر آماده کنیم؛ سرمایه‌گذاران واحدهای صنعتی برای اینکه کار خود را آغاز کنند نباید ابتدا به دنبال ایجاد دفاتر فروش و مکان‌های اداری خود باشند چرا که روش‌ها نسبت به گذشته تغییر کرده است.

وی خاطرنشان گرد: شرکت شهرک‌های صنعتی باید اطلاعات لازم را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد تا این افراد در ایجاد واحدهای صنعتی با مشکل خاصی مواجه نباشد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcay0ny.49no015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما