کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم

مسیر راهپیمایی روز قدس مشخص شد/حجت الاسلام رئیسی سخنران مراسم روز قدس در قم

خبرگزاری فارس , 29 خرداد 1396 ساعت 10:15

قم نیوز: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه ساعت 10 صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تجمع مردم در میدان آستانه حضرت معصومه(س) انجام می‌شود، گفت: پل حجتیه، چهارراه شهدا و خیابان صفاییه به سمت مصلی قدس مسیر حرکت راهپیمایی روز قدس امسال خواهد بود.


به گزارش قم نیوز، نصرت‌‌الله لطفی یکشنبه شب در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که در سالن جلسات این شورا برگزار شد، با بیان اینکه این شورا باید برای راهپیمایی روز قدس برنامه‌ریزی کند، اظهار کرد: اگر نمایندگان مجموعه‌های دیگر استان می‌خواهند در مورد این راهپیمایی اظهارنظر کنند باید در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان حضور یابند.

وی با اشاره به اینکه ساعت 10 صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تجمع مردم در میدان آستانه حضرت معصومه(س) انجام می‌شود، اضافه کرد: پل حجتیه، چهارراه شهدا و خیابان صفاییه به سمت مصلی قدس مسیر حرکت راهپیمایی روز قدس امسال خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: بعد از ورود آقایان به مصلی قدس خانم‌ها نیز از درب اصلی میدان جانبازان وارد مصلی می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه امسال برای تامین صوت راهپیمایی روز قدس برنامه‌ریزی مطلوبی انجام شده است، عنوان کرد: در این راستا اعتبارات مشخصی درنظر گرفته شده تا بتوانیم از دستگاه‌های صوتی جدید استفاده کنیم.

لطفی با بیان اینکه تامین دستگاه‌های صوتی و وسایل سرمایشی و گرمایشی مصلی قدس باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: امسال نیز همانند سال گذشته شاهد حضور جمعیت چشمگیری هستیم به همین علت باید برای مسیر کوتاه راهپیمایی برنامه‌ریزی مطلوبی داشته باشیم.

وی از تلاش‌های مجموعه‌های مختلف امنیتی، نظامی و انتظامی در راستای تامین امنیت مسیر راهپیمایی روز قدس یاد کرد و ادامه داد: طی نشست‌های جداگانه جلساتی با افراد رابط و شعار دهنده‌ها داریم تا بتوانیم آموزش‌های لازم را برای آنها ارائه دهیم.

لطفی به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 15 خردادماه امسال اشاره کرد و افزود: امسال نیز همانند سال گذشته با یک نگاه ملی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس اقدام می‌کنیم به همین علت یک بیانیه مشترک قرائت می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف انجام شده است تا در راهپیمایی امسال با مشکل خاصی مواجه نباشیم؛ با تکیه بر تجربه خود در سال‌های گذشته امسال عملکرد مطلوب‌تری در ارائه خدمات به شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه با مشارکت جهاد کشاورزی همانند سال‌های گذشته از آب‌پاش و گلاب‌پاش استفاده می‌شود، تصریح کرد: این اقدام رضایت مردم را به دنبال داشته است به همین علت به صورت کتبی از عملکرد جهاد کشاورزی در این عرصه تقدیر کرده‌ایم.

لطفی از حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان مقدس امام رضا(ع) به عنوان سخنران روز قدس در قم نام برد و گفت: راهپیمایی نخستین هدف روز قدس است به همین علت نباید به بهانه‌های مختلف در مسیر راهپیمایی سد معبر داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین شهدای هفتم تیر به استان قم اختصاص دارد، عنوان کرد: در مرحله نخست باید این شهدا را به جامعه معرفی کنیم و در مرحله دوم نیز باید به دنبال معرفی چهره حقیقی ظالمان باشیم.

لطفی اضافه کرد: ایران اسلامی با وجود اینکه بیشترین خسارت را از گروه‌های تروریستی دیده است اما به فعالیت‌های تروریستی محکوم می‌شود؛ هفته حقوق بشر آمریکایی امسال با عید فطر و تعطیلات پایان هفته متقارن است اما امیدواریم دستگاه‌های مختلف در برنامه‌های این هفته مشارکت داشته باشند تا بتوانیم عناوین این هفته را در چهره شهر به نمایش گذاریم.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 49781

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49781/مسیر-راهپیمایی-روز-قدس-مشخص-حجت-الاسلام-رئیسی-سخنران-مراسم-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir