دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 49787
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ دووميداني استان قم خبر داد

رقابت دووميداني‌كار قم براي كسب سهميه مسابقات جهاني 2017

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ دووميداني استان قم گفت: ملي‌پوش دووميداني قم در آخرين رقابت انتخابي براي كسب سهميه مسابقات جهاني 2017 به ميدان مي‌رود.
رقابت دووميداني‌كار قم براي كسب سهميه مسابقات جهاني 2017
به گزارش قم نیوز، محمدرضا اسحاقی، اظهار کرد: بعد از بازگشت تیم ملی دوومیدانی رده سنی نوجوانان کشورمان از مسابقات 2017 قهرمانی آسیا، اکنون آنچه که راجع به این تیم و نفرات ملی‌پوش آن اهمیت دارد، موضوع حضور موفق در مسابقات جهانی این رده سنی است.

وی ادامه داد: فدراسیون جهانی دوومیدانی برای تمامی مدعیان حضور در مسابقات جهانی نوجوانان، حد نصاب‌ها و رکوردهایی را در نظر گرفته که دوومیدانی‌کاران باید این حد نصاب‌ها را برای ورود به پیکارهای جهانی کسب کنند تا مجوز سفر به این رقابت‌ها برای آنها صادر شود.

دبیر هیأت‌ دوومیدانی استان قم اضافه کرد: قرار بود دوومیدانی‌کارانی که در پیکارهای 2017 قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا موفق به کسب رکوردهای مورد نظر شوند مستقیما به مسابقات جهانی بروند اما هنوز در چند رشته این اتفاق رخ نداده و به همین منظور پیکارهای انتخابی در کشورمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری یک انتخابی دیگر به عنوان آخرین فرصت برای کسب سهمیه مسابقات دوومیدانی نوجوانان جهان، یاد آور شد: با برگزاری مسابقات رکوردگیری از ملی‌پوشان و برترین‌های رده سنی نوجوانان، یکشنبه ترکیب تیم اعزامی ایران به پیکارهای جهانی 2017 مشخص شد.

اسحاقی عنوان کرد: رقابت‌های دوومیدانی رکوردگیری از برترین‌های رده سنی نوجوانان و جمعی از ملی‌پوشان این رده به منظور کسب سهمیه مسابقات جهانی امشب در تهران برگزار می‌شود و علی سلامتیان به نمایندگی از استعدادهای دوومیدانی قم در این انتخابی حضور می‌یابد.

وی با بیان اینکه سلامتیان نماینده قم در مسابقات قهرمانی آسیا نیز بود، ابراز کرد: پیکارهای جهانی امسال به میزبانی کشور کنیا برگزار می‌شود و به همین منظور مدعیان کسب سهمیه این مسابقات، یکشنبه شب در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به میدان خواهند رفت.

اسحاقی که مربی تیم ملی ایران در رقابت‌های آسیایی امسال بود، بیان کرد: این مسابقات فرصت نهایی ملی‌پوشان و برترین‌ دوومیدانی‌کاران نوجوان کشورمان برای راهیابی به رقابت‌های جهانی است و نفراتی از استان‌های همدان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان‌جنوبی، چهار محال و بختیاری، قم، لرستان، کیش، فارس، قزوین، زنجان، تهران و خراسان‌رضوی به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdceff8e.jh8ovi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما