دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 49795
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول کمیته آموزش هیأت فوتبال استان قم خبر داد

برگزاري دوره آموزشی ويژه مدیران و مربیان مدارس فوتبال در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسؤول کمیته آموزش هیأت فوتبال استان قم از برگزاری دوره گرسروتز (Grassroots) ویژه مربیان و مدیران آکادمی و فنی مدارس فوتبال قم خبر داد.
برگزاري دوره آموزشی ويژه مدیران و مربیان مدارس فوتبال در قم
به گزارش قم نیوز، اکبر روح‌پرور با اشاره به برگزاری دوره گرسروتز در این استان، اظهار کرد: تمام مدارس فوتبال مجاز در قم برای حضور مربیان و مدیران آکادمی و فنی خود در این دوره و تعیین سهمیه‌ خود باید به کمیته آموزش هیأت فوتبال استان قم مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: هر آکادمی فوتبال مجاز به معرفی سه مربی برای این دوره آموزشی با معرفی‌نامه بر روی سربرگ و ممهور به مهر باشگاه است و آکادمی‌هایی که قصد معرفی نفرات بیشتری دارند لازم است به ازای هر مربی مازاد، مبلغ پانصد هزار ریال به حساب هیأت فوتبال قم واریز کنند.

مسؤول کمیته آموزش هیأت فوتبال استان قم حضور در این دوره آموزشی را برای تمام مربیانی که قصد فعالیت در آکادمی‌های فوتبال را دارند ضروری دانست و افزود: مربیانی که خارج از موضوع آکادمی‌های فوتبال برای حضور در دوره آموزشی گرسروتز را دارند نیز باید برای واریز این مبلغ اقدام کنند.

وی تصریح کرد: در صورتی که مدیران آکادمی و فنی و مربیان مدارس فوتبال قم در این دوره شرکت نکرده باشند از صدور مجوز  برای فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد، ضمن اینکه با توجه به هماهنگی به عمل آمده با فدراسیون فوتبال، حضور مربیان در دوره‌های خارج از استان به هیچ وجه قابل قبول نیست و هر مربی باید در دوره عنوان شده شرکت کند.

روح‌پرور بیان کرد: حضور در دوره گرسروتز برای مربیان و مدیران آکادمی و فنی مدارس فوتبال قم الزامی است و ادامه فعالیت‌ آنها منوط به گذراندن این دوره است، زیرا در غیر این صورت طبق قوانین آموزشی، کمیته آموزش از ارائه هرگونه خدمات به آنها و تمدید اعتبار مدارک‌شان معذور است.

وی با بیان اینکه زمان ثبت نام و ارائه معرفی‌نامه‌ها برای شرکت در این دوره تا دهم تیرماه در نظر گرفته شده است، در پایان اظهار کرد: کمیته آموزش هیأت فوتبال استان قم زمان و مکان برگزاری دوره گرسروتز را متعاقبا به علاقمندان به شرکت در این دوره اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdk50o.yt0nn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما