دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 49798
منبع : خبرگزاری فارس
دبير كميته فوتسال استان قم خبر داد

جدال 18 فوتساليست قم براي آقاي گلي

قم نيوز : قم نیوز: دبير كميته فوتسال هیأت‌ فوتبال استان قم گفت: رقابت‌هاي مرحله دوم جام رمضان فوتسال باشگاه‌هاي استان قم با اثرپذيري از جدال 18 فوتساليست براي كسب عنوان آقاي گلي در اوج حساسيت آغاز مي‌شود.
جدال 18 فوتساليست قم براي آقاي گلي
به گزارش قم نیوز، رضا بمانی، اظهار کرد: هشت تیم صدراسیستم، مصالح ساختمانی آسیا، شهدای مدافع حرم، شهدای نیروگاه، بازار بزرگ شمسه، دل‌سوختگان اهل بیت، امیران اسپرت و سرای کلبه از جمع 20 تیم حاضر در مرحله مقدماتی مسابقات جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم خود را به مرحله دوم رسانده‌اند.

وی ادامه داد: این هشت تیم از امشب در دو گروه چهار تیمی رقابت خود را برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها از سر می‌گیرند، در حالی که 18 بازیکن در ترکیب این تیم‌ها به دنبال کسب عنوان آقای گلی جام رمضان هستند و کمیته فوتسال هیأت‌ فوتبال استان قم نیز جایزه ویژه‌ای را برای آقای گل در نظر گرفته است.

دبیر کمیته فوتسال هیأت‌ فوتبال استان قم افزود: این رقابت‌ها از یکشنبه شب با برگزاری چهار بازی آغاز شده و طبق برنامه از ساعت 22 تیم صدراسیستم به مصاف مصالح ساختمانی آسیا رفته و از ساعت 23 نیز دومین بازی بین تیم‌های شهدای مدافع حرم و شهدای نیروگاه قم در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال برگزار شده است.

وی یاد آور شد: همچنین از ساعت 24 تیم‌های بازار بزرگ شمسه  و دل‌سوختگان اهل بیت (ع) دیداری فوق‌العاده حساس را برگزار می‌کنند و از ساعت یک بامداد روز دوشنبه 29 خرداد ماه نیز تیم‌های فوتسال امیران اسپورت و سرای کلبه در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

بمانی خاطرنشان کرد: هم اکنون در جدول گلزنان مسابقات سال 1396 جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم با عنوان جام شهدای مدافع حرم تا پایان مرحله مقدماتی، روح‌الله ایثاری از تیم دل‌سوختگان اهل بیت و سینا صولتی از تیم سرای کلبه (الف) با 6 گل در صدر قرار گرفته‌اند.

وی یاد آور شد: هشت بازیکن چهار گله شامل میثم ایلانلو از تیم بازار بزرگ شمسه، سعید قلندری از تیم امیران اسپرت، محمد قدیمی و  مهدی عیوضی از تیم شهدای مدافع حرم، حسین فتح‌زاده و مسعود داودآبادی از تیم شهدای نیروگاه، سیدعلی حسینی از تیم مصالح ساختمان آریا به همراه محمد حلاج‌زاده از تیم صدراسیستم در رتبه دوم گلزنان هستند.

بمانی افزود: همچنین هفت بازیکن با سه گل زده شامل مرتضی دارابی از تیم شهدای نیروگاه، امیرحسین دارابی، سیدحسین رضوی و محمد رمضانی از تیم شهدای مدافع حرم، سیدمحمد موسوی از تیم امیران اسپرت، هاشم فرج‌زاده از تیم بازار بزرگ شمسه و محمد فرامرزی از تیم دل‌سوختگان اهل بیت دیگر مدعیان آقای گلی محسوب می‌شوند.

وی در پایان اظهار کرد: بازیکنان دو گله و یک گله و همچنین بازیکنانی که تیم آنها حذف شده در لیست گلزنان قرار نگرفته‌اند و از یکشنبه شب تعداد گل‌های بازیکنان حاضر در مرحله دوم محاسبه می‌شود تا در پایان مسابقات آقای گل و بهترین بازیکن جام مشخص و به آنها جایزه ویژه تعلق بگیرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcg7u9t.ak9yy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما