کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم خبر داد

نمایش فیلم‌های سبز در قم/گالری عکس طبیعت استان قم برپا می‌شود

خبرگزاری فارس , 29 خرداد 1396 ساعت 17:00

قم نیوز: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: فیلم‌های منتخب ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز همزمان با سراسر کشور از 31 تیرماه تا 6 مردادماه در قم نمایش داده خواهد شد.


به گزارش قم نیوز، سید رحمان دانیالی در جلسه هماهنگی جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان قم گفت: ششمین دوره این جشنواره با هدف شناسایی بهترین آثار سینمایی و هنرهای تجسمی مرتبط با حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی در سطح ملی و بین المللی در کشورمان برگزار می‌شود.

وی از نمایش عمومی فیلم‌های منتخب جشنواره بین المللی فیلم سبز در دو بخش سینمایی و مستند در استان قم خبر داد و گفت: فیلم‌های ملی و بین المللی جشنواره پس از داوری نهایی به منظور ارتقاء آگاهی عمومی و فرهنگسازی زیست محیطی در جامعه، همزمان با سراسر کشور از 31 تیرماه تا 6 مردادماه سال جاری در قم نمایش داده خواهد شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در ادامه افزود: فیلم‌های جشنواره فیلم سبز با همکاری و مشارکت نهادها و دستگاه‌های اجرایی ذیربط در چندین سالن همایش در سطح شهر قم برای اقشار مختلف مردم و برخی مخاطبان از جمله اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه و کارشناسان و فعالان حوزه محیط زیست نمایش داده می‌شود.

وی با اشاره به نمایش عمومی فیلم‌های جشنواره در هر پنج بخش استان قم و همچنین نمایش فیلم‌های کوتاه پیش از اکران فیلم‌های سینمایی در سینماهای شهر قم، خاطرنشان کرد: انیمیشن‌های منتخب جشنواره فیلم سبز نیز با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم برای قشر تأثیرگذار دانش آموزان پخش خواهد شد.

دانیالی همچنین با اشاره به برنامه‌های جنبی و حاشیه ای ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان قم گفت: برپایی گالری عکس طبیعت و پوسترهای جشنواره در سه نگارخانه شهر، اشراق و شهید آوینی، برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی هنری و محیط زیستی و نقد فیلم به ویژه با حضور روحانیون و ائمه جماعات، تهیه و توزیع جزوات آموزشی و برگزاری تور طبیعت گردی برای عموم مردم از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام / 136


کد مطلب: 49799

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/49799/نمایش-فیلم-های-سبز-قم-گالری-عکس-طبیعت-استان-برپا-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir