دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 49802
منبع : خبرگزاری فارس
معاون امور اجتماعی بهزیستی قم عنوان کرد

ارائه 28 هزار خدمت به جامعه هدف کارگاه‌های اجتماعی

قم نيوز : قم نیوز: معاون امور اجتماعی بهزیستی قم با بیان اینکه سال گذشته 27 هزار و 688 نوع خدمت به گروه‌های مورد هدف کارگاه‌های اجتماعی ارائه شد، گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال 96 تعداد خدمات انجام شده به 30 هزار و 900 خدمت برسد.
ارائه 28 هزار خدمت به جامعه هدف کارگاه‌های اجتماعی
به گزارش قم نیوز، مریم علی شیری، با بیان اینکه پایگاه‌های خدمات اجتماعی زیر نظر بهزیستی فعالیت دارند، اظهار کرد: هدف از ایجاد این کارگاه‌ها، توانمند سازی ساکنین سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این مناطق است.

وی با بیان اینکه شناسایی مسائل و مشکلات ساکنین سکونت‌گاه‌های غیررسمی، آگاه‌سازی گروه‌های هدف در راستای شناخت نیازها و مشکلات از دیگر اهداف ایجاد این کارگاه‌هاست، تصریح کرد: آشنایی گروه‌های هدف با منابع موجود، برنامه‌ریزی و اقدام در راستای رفع مشکلات منطقه از اهدافی است که کارگاه‌های اجتماعی آن را دنبال می‌کنند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی قم با اشاره به محله‌هایی که این کارگاه‌ها در آنجا فعالیت دارند، عنوان کرد: 11 منطقه از شهر قم که شامل شهرک امام حسین(ع)، قلعه کامکار، شیخ آباد، امین‌آباد، خاکفرج، شهرک امام حسن(ع)، آذر، شهر قائم، جمکران، یزدانشهر و پردیسان می‌شود، این کارگاه‌ها دایر است و به مددجویان خدمات ارائه می‌کنند.

علی شیری عملکرد این کارگاه‌ها را در سال 95 مورد توجه قرار داد و بیان کرد: سال گذشته تعداد 26 هزار و 38 نفر از مخاطبان خاص کارگاه‌های اجتماعی شناسایی و برای آنان پرونده تشکیل شد.

وی با اشاره به پیش بینی‌های صورت گرفته برای شناسایی جامعه هدف در سال 96 گفت: براساس این پیش بینی‌ها در سال جاری 35 هزار نفر شناسایی و برای آنان پرونده تشکیل می‌شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی قم تعداد کل خدمات ارائه شده در سال گذشته را 27 هزار و 688 نوع خدمت ذکر و عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال 96 به 30 هزار و 900 خدمت برسد.

علی شیری همچنین اعتبار خاصی که به این مجموعه‌ها اختصاص یافته را در سال گذشته 2 میلیارد و 500 میلیون ریال ذکر و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری این رقم به 2 میلیارد و 900 میلیون تومان برسد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcci4q0.2bqox8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما