سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 49828
منبع : خبرگزاری فارس
شهردار قم اعلام کرد

تلاش شهرداری قم برای رفع مشکلات ترافیکی منطقه 2

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: در دو سال آینده پروژه فشرده‌ای برای بهبود عبور و مرور در منطقه دو برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
تلاش شهرداری قم برای رفع مشکلات ترافیکی منطقه 2
به گزارش قم نیوز، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، با اشاره به بازگشایی بلوار جمهوری اسلامی در منطقه دو اظهار کرد: البته بخش‌هایی از پیاده‌روهای پروژه باقی مانده که به زودی تکمیل و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه بخش مهم این پروژه ادامه آن از میدان امام حسین(ع) تا کمربندی امام علی(ع) است گفت: در حقیقت این پروژه دو فاز دارد که اتصال پروژه به بلوار یادگار امام و پس از آن اتصال به بزرگراه امام علی(ع) است.

شهردار قم با تاکید بر اینکه حجم تملکات در فازهای بعدی این پروژه بسیار زیاد است افزود: 162 پلاک در این مسیر معارض است که برای تملک آن بالغ بر 600 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.

وی با بیان اینکه پروژه بعدی شهرداری در این منطقه اجرای زیرگذر امینی بیات است افزود: به دنبال تکمیل تملکات این پروژه هستیم تا پروژه اجرایی شود.

سقائیان‌نژاد با بیان اینکه ادامه این پروژه بلوار فردوسی است خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که مسیرهای مرتبط با این پروژه بازگشایی شود تا آرامش تردد در این منطقه برقرار شود.

وی تصریح کرد: ما دو سال کار فشرده داریم تا بتوانیم با همکاری مردم مشکلات عبور و مرور را در این منطقه برطرف کنیم و از مردم می‌خواهیم همکاری بیشتری با شهرداری داشته و تحمل داشته باشند تا این پروژه ها با تمام مشکلاتی که برای آنها دارد به سرانجام برسد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaaany.49nou15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما