چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 49839
منبع : خبرگزاری مهر
دختر دو و میدانی کار قمی

می‌خواهم با حجاب اسلامی سکوهای بین المللی را فتح کنم

قم نيوز : قم نیوز: دختر دو و میدانی کار قمی با بیان این که هدف من خیلی بالاتر از مدال آوردن در مسابقات کشوری است گفت: می‌خواهم با حجاب اسلامی سکوهای بین المللی را فتح کنم.
می‌خواهم با حجاب اسلامی سکوهای بین المللی را فتح کنم
به گزارش قم نیوز، زهرا رضایی گفت در مسابقات دوگانه نوجوانان کشور شامل دو و میدانی و دوچرخه سواری توانستم با رکورد شکنی عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کنم و در رقابت‌های جایزه بزرگ کشور در ماده ۸۰۰ متر نیز صاحب مدال برنز شدم.

وی افزود: در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور نیز در ماده ۴۰۰ متر با مانع در حالی به مقام سوم و مدال برنز رسیدم که با بداقبالی مواجه شدم و در شرایطی که می‌توانستم بدون مشکل خاصی مقام اول را کسب کنم روی آخرین مانع زمین خوردم و مدال طلای من به برنز تبدیل شد.

دختر دو و میدانی کار قمی گفت: هدف اصلی من این است که بتوانم به عنوان اولین دختر قمی و با حجاب در این رشته به سکوهای جهانی و بین المللی برسم و پرچم کشورم را به اهتزاز در بیاورم و این که به همه ثابت کنم که خواستن توانستن است.

رضایی بیان داشت: می‌توانم بگویم که امکانات ما نسبت به کلان شهرهای دیگر مثل تهران، مشهد و چند شهر دیگر کمتر است اما من، پدرم و مربی‌ام در تلاش هستیم که به امید خدا بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

وی عنوان کرد: دو و میدانی رشته بسیار پر فشاری است مخصوصاً اگر به طور حرفه‌ای دنبال شود. البته بسیاری از مردم ما شناختی از دو و میدانی ندارند و فکر می‌کنند این رشته فقط دویدن است اما دو و میدانی به شاخه‌های بسیار پراکنده‌ای تقسیم می‌شود.

دختر دو و میدانی کار قمی تصریح کرد: هدف من خیلی بالاتر از مدال آوردن در مسابقات کشوری است و به همین دلیل کسب تجربه‌های منفی شاید کمی تلخ باشد اما در آینده مفید است. من اهداف بزرگی دارم و می‌خواهم با تمرین مداوم و خستگی ناپذیر به همه هدف‌هایم برسم.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcco4q0.2bqo18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما