سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : 49855
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران خبر داد

برگزاری یادواره شهید چمران در مسجد مقدس جمکران

ثبت نام بیش از 300 نفر در اعتکاف رمضانیه
قم نيوز : قم نيوز: مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران با اعلام برنامه‌های هفته پایانی ماه مبارک رمضان گفت: سه شنبه شب این هفته علاوه بر دعای توسل و سخنرانی، با توجه با سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران، یادواره گرامیداشت این شهید بزرگوار نیز در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
برگزاری یادواره شهید چمران در مسجد مقدس جمکران/ثبت نام بیش از 300 نفر در اعتکاف رمضانیه
برگزاری یادواره شهید چمران در مسجد مقدس جمکران/ثبت نام بیش از 300 نفر در اعتکاف رمضانیه
به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی برنامه‌های این مسجد مقدس برای آخرین هفته ماه مبارک رمضان را اعلام و اظهار کرد: برنامه دعای توسل این هفته مسجد مقدس جمکران ساعت 21 و 30 دقیقه پس از افطار و نماز مغرب وعشاء برقرار است که در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین گنجی سخنرانی می‌کند و دعای توسل توسط مداح اهل بیت(ع) حاج مهدی سلحشور قرائت می‌شود.

وی ادامه داد: سه شنبه شب این هفته علاوه بر دعای توسل و سخنرانی، با توجه با سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران، یادواره گرامیداشت این شهید بزرگوار نیز در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران در ادامه با اشاره به نزیک بودن روز قدس تصریح کرد: به مناسبت روز جهانی قدس، امسال برنامه برائت از اسرائیل به شکل نمادین در مسجد مقدس جمکران اجرا می‌شود.

حسین آبادی گفت: برنامه شب جمعه این مسجد مقدس شامل سخنرانی و قرائت دعای پُرفیض کمیل توسط حجت الاسلام قدرتی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دعای ندبه این هفته مسجد مقدس جمکران که آخرین جمعه ماه مبارک و مصادف با روز جهانی قدس است نیز توسط حجت الاسلام ناصر شهیدی قرائت می‌شود و سخنران پیش از دعای ندبه نیز ایشان است.

حسین آبادی در ادامه به برگزاری اعتکاف رمضانیه در این مسجد همزمان با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان (27، 28 و 29 رمضان) اشاره کرد و یادآور شد: تا کنون بیش از 300 نفر برای شرکت در آیین اعتکاف رمضانیه در جمکران ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcamany.49nom15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما