چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : 49912
منبع : خبرگزاری فارس
حجت‌الاسلام فرحزاد مطرح کرد

خدا از حق الناس نمی‌گذرد/ انسان همیشه باید خودش را برای مرگ آماده کند

قم نيوز : قم نيوز: استاد حوزه علمیه قم گفت: خداوند از حق الناس نمی‌گذرد و انسان باید حق دیگران را ادا کند.
خدا از حق الناس نمی‌گذرد/ انسان همیشه باید خودش را برای مرگ آماده کند
خدا از حق الناس نمی‌گذرد/ انسان همیشه باید خودش را برای مرگ آماده کند
 به گزارش قم نيوز، حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد ظهر امروز در جلسه سخنرانی در حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به رحمت خداوند اظهار کرد: خداوند با وجود اینکه رحیم است، اما از حق الناس نمی‌گذرد و انسان باید حق دیگران را ادا کند.

وی ادامه داد: دنیا زود گذر است، این عالم تنها محل اقامت موقتی برای انسان است و او همیشه باید خودش را برای مرگ آماده کند، انسان اگر در اطراف خودش دقت کند، می‌بیند که مرگ نزدیک است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: برخی افراد در هنگام مرگ از ملک الموت درخواست مهلت می‌کنند، اما حضرت عزرائیل حتی یک لحظه به او مهلت نمی‌دهد، واعظان و سخنرانان همیشه انسان‌ها را نصیحت می‌کنند که به فکر مرگ باشند، اما بیشتر انسان‌ها فراموش کار هستند و به یاد آخرت نیستند، با وجود اینکه دنیا ماندگار نیست.

فرحزاد با اشاره به مظلومیت امام حسین(ع) اظهار کرد: یکی از دانشمندان مسیحی انگلیسی گفت که چند شخصیت در تاریخ مظلوم بودند و یکی از این انسان‌های مظلوم امام حسین(ع) است که یادش در تاریخ مانده است، سند مظلومیت امام حسین(ع) به گفته این دانشمند، حضرت علی اصغر بود که در 6 ماهگی به شهادت رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از افراد سپاه یزید که اتفاقات واقعه کربلا را نوشته است، در زمان شهادت حضرت علی اصغر با وجود اینکه دشمن بود، اما به دلیل مظلومیت امام حسین(ع) به گریه افتاد.

انتهای پیام/
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcewo8e.jh8ozi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما