پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 49961
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌‌ کبدی استان قم خبر داد

رقابت 5 تیم براي قهرماني در جام رمضان كبدي قم

قم نيوز : قم نيوز: دبیر هیأت‌‌ کبدی استان قم از برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی باشگاه‌های قم با عنوان جام رمضان و رقابت پنج تیم مدعی كسب عنوان قهرماني خبر داد.
رقابت 5 تیم براي قهرماني در جام رمضان كبدي قم
رقابت 5 تیم براي قهرماني در جام رمضان كبدي قم
به گزارش قم نيوز، محمدرضا رجایی امروز، اظهار کرد: رقابت‌های کبدی ساحلی قهرمانی باشگاه‌های قم با عنوان جام رمضان به میزبانی زمین ساحلی تازه افتتاح شده مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم برگزار می‌شود و در آن پنج تیم مدعی حضور دارند.

وی با اشاره به تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها، ابراز کرد: پنج تیم بهارستان مطهر، ظریف کار امین، صنایع گستر کویر طلایی، زیبا سرای پاکان و صیانت ظفر تیم‌های شرکت کننده در نخستین دوره مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی باشگاه‌های قم به شمار می‌روند.

 دبیر هیأت‌‌ کبدی استان قم اضافه کرد: این رقابت‌ها از جذابیت خاصی برخوردار است و با برگزاری این پیکارها، کبدی‌کاران قم خود را برای حضور موفق در مسابقات کبدی ساحلی سال 1396 قهرمانی کشور و رویارویی با حریفان برای کسب مقام‌های برتر آماده می‌کنند.

وی با اشاره به نتایج برخی پیکارهای کبدی جام رمضان در قم، ابراز کرد: در یکی از بازی‌های جذاب این دوره تیم بهارستان مطهر با نتیجه ۳۷  بر 24 موفق به شکست تیم صیانت ظفر شد، تیم صنایع‌گستر کویر طلایی با نتیجه 29 بر 24 برابر ظریف و کار امین به برتری رسید و تیم صیانت ظفر مقابل تیم ظریف کار امین ۲۷ بر 27 مساوی کرد.

رجایی با بیان اینکه قم در رشته کبدی ظرفیت بسیار خوب و بالایی برای کسب عناوین برتر کشور دارد، تصریح کرد: از اوایل دهه 1380 که این رشته در قم راه‌اندازی شده، افتخارات زیادی توسط کبدی‌کاران قم از رقابت‌های لیگ و پیکارهای کبدی قهرمانی کشور به دست آمده است.

وی خاطرنشان کرد: کبدی قم در تمام بخش‌ها شامل ساحلی، سالنی و استاندارد در این سال‌ها فعال بوده و چندین بار مقام قهرمانی کشور را تجربه کرده، با راه‌اندازی خانه کبدی و همچنین زمین اختصاصی کبدی ساحلی در مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر امکانات بسیار خوبی نیز برای تقویت این رشته و پشتوانه‌سازی برای موفقیت‌های آتی فراهم شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciz3a5.t1a3q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما