جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 49990
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول کمیته فوتسال استان قم خبر داد

رقابت امیران با مدافعین حرم برای قهرمانی در جام رمضان فوتسال قم

قم نيوز : قم نیوز: مسوول کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم از رقابت تیم امیران اسپرت با شهدای مدافع حرم برای کسب قهرمانی جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم خبر داد.
رقابت امیران با مدافعین حرم برای قهرمانی در جام رمضان فوتسال قم
به گزارش قم نیوز، رضا بمانی اظهار کرد: از تمامی مدیران، سرپرستان، مربیان، عوامل، بازیکنان فوتسال و فوتبال استان قم و همچنین علاقمندان ورزش دعوت شده تا برای تماشای دیدار فینال مسابقات سال 1396 جام رمضان فوتسال قم امشب در سالن برگزاری مسابقه حضور یابند.

وی با اشاره به برگزاری دومین دوره این بازی‌ها با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم قم، اضافه کرد: امشب راس ساعت 23 به میزبانی سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم دیدار فینال این بازی‌ها برگزار می‌شود و امیدواریم ان‌شاءالله شاهد بازی جذاب و  پرشوری باشیم.

مسوول کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم اضافه کرد: بازی‌ فینال دومین دوره مسابقات جام رمضان فوتسال قم یادواره شهدای مدافع حرم قم بین تیم‌های پیروز مرحله نیمه نهایی یعنی امیران اسپرت و شهدای مدافع حرم در حالی برگزار می‌شود که برای معرفی بهترین‌های این جام نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: دقیقا بلافاصله بعد از برگزاری بازی فینال جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم بین تیم‌های شهدای مدافع حرم و امیران اسپرت، بهترین بازیکن این جام و همچنین آقای گل مسابقات انتخاب و جایزه خود را از کمیته برگزاری مسابقات دریافت خواهند کرد.

بمانی با اشاره به جدول گلزنان مسابقات جام رمضان امسال تا پایان مرحله نیمه نهایی، افزود: روح‌الله ایثاری از تیم دل‌سوختگان اهل بیت با 9 گل صدرنشین است، سعید قلندری از تیم امیران اسپرت، ‌حسین فتح‌زاده از تیم شهدای نیروگاه و محمد رمضانی از تیم شهدای مدافع حرم با هشت گل در رده‌های بعدی هستند.

وی از مشخص شدن تیم سوم این دوره از رقابت‌ها نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: به اطلاع تمامی علاقمندان به فوتسال می‌رسانم که با توجه به انصراف تیم بازار بزرگ شمسه،  مسابقه رده‌بندی برگزار نشد و بدین‌ترتیب تیم مصالح ساختمانی آسیا به عنوان سوم مسابقات جام رمضان رسید.

بمانی در پایان به تجلیل از دو بازیکن برتر مرحله نیمه نهایی نیز اشاره کرد و افزود: حسین رضوی از تیم شهدای مدافع حرم به عنوان بهترین بازیکن مسابقه نیمه نهایی در شب چهاردهم جام رمضان از سوی کمیته فوتسال انتخاب و جایزه خود را دریافت کرد، ضمن اینکه در نخستین بازی این مرحله نیز محمد دهقان از تیم مصالح ساختمانی آسیا عنوان بهترین بازیکن را کسب کرده و تقدیر شد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcawony.49noo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما